elinpettersson

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elin Petterssson - 7 augusti 2014 16:49

Träning i 28 grader är nog inte riktigt det jag längtar efter just nu. Är inte direkt taggad men får väl köra på ändå, måste nog åka nu så att jag inte kommer försent...hehe

Av Elin Petterssson - 5 augusti 2014 10:46

Det var ju tyvärr ett tag sen man bloggade...
Men har egentligen inte så mycket att skriva sommarlovet flyter på som vanligt träffar lite släkt och lite vänner. Lovet börjar ju dock ta slut vilket får mig på blandat humör. Sjävklart vill jag träffa andra i klassen som jag inte är med annars och så vill jag bara kunna få gå ut nian nu så snbbt som möjligt! Men tänk på allt som jag inte kan göra längre som jag faktiskt har tid med nu. Finns mycket mer jag skulle vilja göra nu i sommar men inte hunnit med. Det kommer i bli nå mer sovmorgon eller serietittande dagen lång.
Får helt enkelt ta vara på det sista som är kvar av lovet och bara göra allt som jag inte kan göra när skolan är i full gång...
Just nu så blir det nog inte så mycket vara ute med kompisar eller bad när det är rök utomhus..
Bor egentligen inte så väldigt nära skogsbranden men det har kommit lite rök och rökdoft hit.... Jag kan knappt vara i mitt rum pågrund av doften, får lite ont i huvudet nu faktiskt nu när jag suttit här och skrivit. Här ska jag alltså sova inatt oxå Lycka till med det!
Hur mycket kan egentligen branden sprida sig? Med tanke på alla brandmän, helikoptrar och flygplan som är där just nu?!
Idag så är det annars tänkt att jag ska åka till mormor där kusinerna är. Hon bor lite längre bort så förhoppningsvis luktar det inte lika mycket där. Senare ikväll kanske jag ska dra på lite speedway! Det var ett tag sen jag var på det senast men det är alltid lika mysigt.

Det skulle liksom se proffsigt ut men tror inte att jag riktigt lyckades... Haha

Av Elin Petterssson - 2 augusti 2014 00:24

Jahapp då har appen inte samarbetat med mig som jag vill att den ska göra..
Skrev ju ett inlägg tidigare idag så jag får väl bara skriva om det Yey!
Igår så var det en sån dag då man verkligen känner att man fått så mycket gjort (jag fick ganska mycket gjort)
Jag startade dagen med att kolla på några avsnitt av OUAT (Once Upon a Time)
Sedan så städade jag lite i mitt rum, inte för att det blev så mycket renare men jag försökte iaf :)
På eftermiddan fick vi besök av våra grannar så vi fikade o pratade en hel del. Mest om skola, jobb och Indien. Vilken härlig blandning det blev när Indien kom in i diskussionen :)
Direkt efter de gått hem så bytte jag om jag gick ut och spang ett tag. Resultatet blev fem kilometer plus två pauser vid spåret då jag gjorde lite knäövningar oså. Det var ganska skönt att kunna spinga iaf 3 kilometer innan man började få känningar i knät. (Vet inte när det hände senast)
Sedan så klippte jag mitt hår obs. på huvudet! Klippte det inte så mycket kortare men toppade det lite (tumme upp)
Det var typ det viktigaste jag gjorde. Sedan så gjorde jag ju en del andra saker som att äta lunch oså, men det gör man ju varje dag så det är ganska självklart.

Ovido - Quiz & Flashcards