elinpettersson

Alla inlägg under september 2014

Av Elin Petterssson - 5 september 2014 21:13

Idag har vart en riktigt bra dag!
Det är fredag, jag var ledig och jag kunde sova, vlogga, klippa vloggar och kolla på serier ifred! Kunde det bli bättre? Svar: Nej
Efter två dagar fast med typ 20 skrikande människor runt omkring så var det seriöst inget som kunde få mig på bättre humör
Har också hunnit med ganska mycket är typ klar med två vloggar en kommer ut på söndag och en nästa söndag, jag lovar ni borde vara taggade!
Ska nu fortsätta med det jag tidigare gjort idag :)

Av Elin Petterssson - 4 september 2014 16:02

Har inte alls bloggat så mycket det senaste dagarna men har inte rikigt haft tid har haft lite andra saker att tänka på....
Men nu så är jag oxå hemma från en ganska rolig klassresa!
Tog dock inte så mycket bilder eftersom att allt minne gick åt till att filma, kan hända att jag visar det i en vlogg på söndag... :)

Av Elin Petterssson - 3 september 2014 08:44

Här är länken: https://m.youtube.com/watch?v=LDES6XoeNQ8 Glöm inte att donera pengar!

Ovido - Quiz & Flashcards