elinpettersson

Alla inlägg under januari 2012

Av Elin Petterssson - 19 januari 2012 17:15

Hejsan svejsan!!!

Idag så har det inte hänt nått spc

jag har bara varit i skolan som alla dar

fast det e jue nt alla dar som min kompis vrider fiingret av mig XD

hon vred nt riktigt av mig fingret men det känndes så

hon fick typ damp på mig som  hon alltid får när jag skojar med henne :)

men jag hade ont hela dan

och om jag har ont imorron då du Naddizz

då kmr du inte lev el jag kmr iaf skylla på att det var ditt fel XD


aja nu kan jag inte skriva mer för det e liite svårt att skriva med en hand då tar det såån lång tid så jag får skriva mer imorron då mitt finger förhoppningsvis blivit bättre


Herrå Puss Elin


Av Elin Petterssson - 18 januari 2012 18:47

Hejsan svejsan!!!

Nu så har jag precis blivit klar med läxorna idag   

men jag har fortfarande spanskan kvar  

  

Min läslogg XD

blev lite suddig men iaf :)


bloggar mer imorron

Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 18 januari 2012 10:32

Hejsan svejsan!!!!

Nu så har jag liku (lifskunskap)

fast jjust nu så har vi en liten rast mitt i lektionen


nu kmr läraren


Herrå puss Elin

Av Elin Petterssson - 17 januari 2012 17:19

Hejsan svjesan!!!

Idan så hade vi hålltimme från NO igen för vår NO lärare var sjuk och förra vekan så vara hon bortrest

o vi har bara NO två gånger i  verkan på samma da så vi har nt haft nå NO på hela åretXD

men vi fick sluta tidigare det var kul   


aja nu måste jag dra


Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 16 januari 2012 19:48

Hejsan svejsan!!!

nu så ska jag göra mitt första försök med att lägga upp bilder :)


  

Det här är jag på natur historiska rik musseumet (stavning)

Det kanske nt var världens BÄSTA bild jag valde men iaf.

Idag så var jag skolan

efter skolan så var jag hemma hos min kompis Nadia vi gjorde en fejlad film fajten typ Nadia  vill inte vara med på bild men nån gång ska jag tvinga henne XD


Herrå Puss Elin



Av Elin Petterssson - 15 januari 2012 16:59

Hejsan svjsan!!!

igår så gjorde jag inget spc jag städade bara bort julen som alla andra år :P


idag så har jag inte gjort något spc men jag har varit på träning iaf :)

fast jag blev liite okonsentrerad vissa stunder :P


aja bloggar mer imorron


Herrå puss Elin


( snart så kmr jag börja lägga in  liiite mer bilder:P )

Av Elin Petterssson - 13 januari 2012 19:01

Hejsan svejsan!!

Idag så har jag varit skolan och så åt ni muffisarna för Linnea glömde dom nt:)

efter skolan så var jag hemma hos Nadia vi sspelade typ pingis för man hade pingis boll och minin pingis rack (stavning)

fast av nån anledning så var det nt riktigt pingis för man mest bombade för att bollen skulle fara runt liiite hus som helst XD


Idag så var det fredan den 13 men det hände inget spc så det var nt så mkt att fundera på jag fick nog mest tur :)

för i skolan så kör  vi ett konditions test som heter typ bibtestet el biptestet jag vet nt riktigt XD

men då kom jag iaf till nivå 9 som e mitt rekord!!! :)

testet går ut på att man ska sprina fram och till baka det e typ 20 m på e sträka

och så ska du först spinga till ena sidan och sedan låter det bib el bip och innan det låter så måste du vara på andra sidan

det e typ 6 el 7 bib el bip i varje nivo bipen el biben blir med mindre mellan rum ju fler nivåer det blir och man måste komma till nivå 6 om man går i sexan och till nivå 7 om man går i sjuan osv........

så jag hade nt precis otur:)


men nu måste jag gå bloggar mer imorron


Herrå Puss Elin<3


Av Elin Petterssson - 12 januari 2012 18:07

Hejsan svejsan!!!!

Idag så var jag såklart i skolan lite tråkit och det spö regna så när man typ skulle gå till matsalen el nått sånt så e man jue tvungen att gå ut och man blev jätte blöt när man bara gick typ tio meter ute :) hahahaah men iaf


efter skoan så var jag hemma hos min kompis och vi bakade muffins till mentorstiden imorron dom blev jätte goda men liite missbildade som det alltid blir när jag bakar XD


aja bloggar nog mer imorron men då e det fredan den 13 men hoppas det inte händer nått men det gör det varje da fast imorron så e det jue fredag och fredagar e as roliga

hoppas bara att Linnea nt glömer muffinsarna XD


Herrå Puss Elin

Ovido - Quiz & Flashcards