elinpettersson

Alla inlägg under januari 2012

Av Elin Petterssson - 11 januari 2012 17:05

Hejsan svejsan!!!

idag i skolaön så hade jag inge matte för vår matte lärare är typ bortrest och vikarien var typ på möte så vi fick sluta men jag behövde ändå vänta på min kompis för i går tillsammans hem

fast idag så orkade jag nt gå så vi åkte buss :)


Nu så har jag tränin om typ en timme


bloggar mer sen

Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 10 januari 2012 17:12

Hejsan svejsan!!!

Idag så var jag nt i skolan så mkt

för vår No lärare var bortrest :)

så första två timmarna vi hade No så hittade de ingen vikarie

så vi fick håltimme i två timmar o sedan så hade vi lunch i en timme typ så vi stak hem till min kompis och åt mat för vem orkar vänta tre timmar i skolan till näst lektion

sedan så hade vi ett No pass till samma da och det var sista lektionen så vi fick sluta en timma tidigare typ :)

så nu så kmr vi inte ha No på hela veckan för vi har bara två No lektionen på tisdan :)


efter skolan så var jag hos min kompis vi bakade och åt det vi bakat:)


bloggar mer imorron


Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 9 januari 2012 19:11

Hejsab svejsan!!

Idag så var det första dan i skolan efter jullovet

vi hade matta,musik,bild,idrott och håltimme för vår engelska lärare var typ borta fast senare på dan såg ja henne


efter skolan så var jag hos min kompis vi speladde xbox :)


bloggar mer imorron

Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 8 januari 2012 17:15

Hejsan svejsan!!!

igår så hann jag tvärr inte blogga fast än jag typ bara chillade fast senare på dan åkte jag till min kompis vi spelade xbox va inne på datan och såklart chillade  


idag så har jag stojat runt mkt först så var jag och badade :)

sedan så åkte jag hem till min kompis och åt hon som ja va och bada med såklart sedan så åkte vi oxå på träning fotboll dårå :)

på träningen så känndes det som om man hade typ sten i skorna för det var så tungt att lyfta dem

träningen var såklart ganska jobbig  


men nu så kmr jag slappa hela kvällen :)

men imorron så börjar ja gjag skolan med vi börjar typ vid åtta

och såklart första lektionen e jue matte  


aja bloggar mer imorron

Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 6 januari 2012 17:43

Hejsan svejasan!!!

idag så gjorde jag en virus koll typ på min störade skoldanta:)

jag hade fått nåt virus mejl

men som tur vara så hade jag inge virus och det e för att jag inte orkat göra så att det blir virus

 men den här dantan e ändå så seg att man tror att den e full av massa virus


Idag så har jag oxå varit på bandy :)

inte jättte kul precis men varför inte liksom:)

de vart 8-1 om jag minns rätt det blev så många mål att ja gtappade räkningen  


aja bloggar mer imorron

 Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 5 januari 2012 21:46

Hejsan svejsan!!!

Nu så har jag varit och bowlat med min kkusiner :)

jag vet inte riktigt vilken plats jag kom på men jag tror typ jah kom femma el fyra:)

men nu måste jag dra


Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 5 januari 2012 11:09

Hejsan hoppsan!!!!

Idag så ska jag åka och bowla med mina små kusiner inte alla

för en av mina små kusar bor i USA :(  men iaf   


min alra minsta kuse e ett halv år så han får bara kolla men hans storasyster brukar vara i min mosters lag typ sedan så bruka jag, mamma,pappa, mormor,morbror och mina systrar oxå va med :)


typ varje gång kmr min morbror först

sedan min pappa

sedan min stora syster

sdean så e det jag mamma el mormor

som bråkar om  fjärde  femte och sjätte platsen

sedan så brukar min lilla syster komma typ sjua 

och min lilla kusee kmr alltid sist :(


men de här året kmr det bli skillnad för jag har t.ex typ tränat

och då fick jag typ fyra el fem strikar  

rekordet på strikar får alltid min morbror och det ligger typ på fyra st

så det här året kankse jag vinner  


men vi får se det e jue oxå ett tag kvar :)

vi ska börja bowlat typ vidd två

oc sedan så får ni hålla tummarna på mej :)


bloggar mer efter när jag kmr hem ikväll


Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 4 januari 2012 21:06

Hejsan sverjan!!

Idag så har jag  varit i Sala på Peab cup  

vi var där typ i 10 timmar och nu så har jag världens tränigs verk  

mitt lag hade två lag i cupen ena laget kom femma och de andra laget kom etta  

vi fick oxå en pokal den var typ guld  

Nu så e jag jättte trött så det blir väll läggdags tidigt :p

men nee men jag e iaf jätte jätte trött bloggar nog mer imorron


Herrå Puss Elin

Ovido - Quiz & Flashcards