elinpettersson

Alla inlägg under januari 2012

Av Elin Petterssson - 3 januari 2012 18:12

Hejsan hoppsan allihopa!!

Igår så hann jag tyvärr inte blogga mer för jag åkte till min typ bäzza och sov över där och idag så var vi i sala och kollade på fotboll (såklart:P)

det var ganska kul såg nåra som jag kände och liite så men det var mest såna som jag inte kände :P


Imorron så ska jag spela fotboll i sala typ Peab cup :)

det man typ e mest närvös för att det finns två läktare och båda e typ fulla  

hoppas bara att man inte gör bort sig men jag har iaf en känsla av att vi kmr vinna hela cupen  


aja imorron hinner jag inte blogga så jah får väll göra det nån annan dag XD


Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 2 januari 2012 14:39

Hejsan svejsan!!!

Nu så e det bara jag hemma skönt :)

Just nu så dampar jag på datan typ gsm och musik  

men snart så tror jag att jag ska spela justs dance :)


Blogggar kanske mer sen

Herrå Puss Elin:)

Av Elin Petterssson - 2 januari 2012 11:10

Hejsan svejsan!!!!

Idag så har jag jullov som jag har haft i typ två veckor nu   

Idag så har jag inga riktiga planer kanske bara vara hemma och chilla  

faast jag tror att jag kmr vara hos en kompis och chilla el nått sånt

men jag jag kmr blogga mer ikväll kanske om jag hinner <3


Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 1 januari 2012 20:50

Hejsan svejasn!!!

Idag så har jag varit på träning fast än det e 1 jan liite väl jobbigt kanske....  

eftoersom att jag var uppe typ hela natten igår kanske var liite onödigt av mig oxå:P

den här dan har varit väldigt konstig man åt typ frukost vid typ ett och så åt man typ lunch och kvällsmat tillsammans

men imorron så blir det typ en hyfsat vanlig da min mamma och pappa jobbar

 och jag e hemma med syrrorna jätte kul liksom >.<

fast jag kmr nog vara hos en kompis el nått sånt :)

men nu måste jag dra bloggar mer imorron


Herrå Puss Elin


Av Elin Petterssson - 1 januari 2012 09:23

Gott nytt år!!!!!!!!!

Nu så e det jue 2012 och vi har lämnat 2011 bakom oss

 men jag tycker inte att det känns så spc mycket att det e 2012 men det kanske inte ska kännas spc who knows??????

Idag så har jag träning kanske liite konstigt att ha träning 1 jan men det e så det e  

om typ fyra dar ska vi på cup i Sala  


Igår så var jag hemma hela dan och firade det nya året med familjen   

det var jätte kul och sedan kl 00.00  gick vi ut och kollade fyverkerier  


bloggar nog mer efter träningen


Herrå Puss Elin 

Ovido - Quiz & Flashcards