elinpettersson

Alla inlägg under april 2013

Av Elin Petterssson - 27 april 2013 08:30

Vaknade för en stund sen :DD

har läs ett tag 

men idag ska jag åka till mormor och träffa min kusin Marcus :DD

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 26 april 2013 17:36

Hemma nu 

vi drog och bada direkt när jag kom hem :DD

men nu e jag aa trött men mst ändå göra lite på SO fördjupningen

men sedan ska jag bara chilla :DDD

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 25 april 2013 19:10

Har inget spc att skriva men iaf

har ni nåra bara idéer man kan skriva om känner att bloggen börjar bli lite tråkig

tyyp det jag ville ta upp nu 

Puss Elin :**

 

Taggar FREDAG imorron ist <3

Av Elin Petterssson - 25 april 2013 16:09

Hemma från skolan nu :DD

ska göra matteläxan 

men annars ska jag bara chilla :DD

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 25 april 2013 08:00

Har vaknat nu 

as skönt med sov morgon 

men ska fixa mig nu och sen dra till skolan 

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 24 april 2013 15:46

Är hemma nu bussen var tyyp as trög :/

men är hemma nu

och ska göra engelska ska försöka göra lite på matten oxå :/

men sedan ska jag äntligen på träning 

Puss Elin :***

 

Av Elin Petterssson - 23 april 2013 15:42

Är hemma från skolan nu :DD

ska göra matten om jag orkar xD

Puss Elin :***

 

Av Elin Petterssson - 22 april 2013 21:31

Har kommit henm nu 

har varit på träning och kollat handboll :DD

igentligen fattar jag inte allt innom sporten men men....

ska plugga lite nu innan jag går och lägger mig

Puss Elin :**

   

Ovido - Quiz & Flashcards