elinpettersson

Alla inlägg under april 2013

Av Elin Petterssson - 22 april 2013 16:20

Hemma nu :DD

ska plugga lite på spanskan :/

men måste det är prov imorron

men sedan drar jag på träning

Puss Elin :**

   

Av Elin Petterssson - 21 april 2013 19:53

Har målat naglarna nu :DD

väldigt konsiga blev dem men ändå bra xD

aja imorron e det skola -.- men det e lite kul iaf 

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 21 april 2013 15:32

Ja har varit ute en stund och märker att nu är deet iaf vår

tussilagon har kommit och det är ungefär 15 grader toppen :DD

aja ska göra lite engelska "läxa" nu

Puss Elin :**


Av Elin Petterssson - 21 april 2013 08:44

Har vaknat nu

så ska gå och äta snart 

men vet inte vad som händer nu

Puss Elin :**


Av Elin Petterssson - 20 april 2013 18:30

Har kommit hem nu har inte varit hemma sen halv nio då jag drog mig bort till planen

har varit på nån tränar utbildning för nio år och upp

vi ska vara typ tränare på fotbollslekeis i sommar så det blir väll kul xD

nej men ser faktiskt fram emot det :DD

aja ska gå och duscha nu och bara chilla 

Puss Elin :**

 

Haha efter träning fejs

Av Elin Petterssson - 19 april 2013 22:03

Hemma från träningen nu 

det var inte så jobbigt men e ändåå sjukt trött

ska upp tidigt imorron eftersom det e dags för ledarutbildning vi ska tyyp vara ledare för 7 åringar i sommmar

känns ju kul

men mst tagga ner nu så jag orkaar gå upp

Puss Elin :***

 

Av Elin Petterssson - 19 april 2013 14:46

Hemma från skolan för en stund sen

som sagt e tyyp halft död vi ade tävlig och höll på och dö i finalen men vann tillslut (såklart)

men iaf om ikväll är det träning men nu ska jag bara chilla

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 18 april 2013 15:58

Hemma från skolan nu :DD

det var en helt okej dag svenska provet gick bra oså 

inga läxor heller :DD

men nu sitter jag kollar på TV 

Puss Elin :**

 

Ovido - Quiz & Flashcards