elinpettersson

Alla inlägg under april 2013

SO

Av Elin Petterssson - 11 april 2013 09:25

Har So nu 

vi ska typ fördjupa oss i nått men vet inte vad jag ska fördjupa mig i

har inte så mkt mer att skiva nu inget spc händer nog idag 

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 10 april 2013 20:03

Kommit hem från träningen nu :DD

var inte så jobbigt med tanke på att jag inte tränat på länge

men iaf ska duscha snart och sedan ska jag ladda upp de sista bliderna 

och sedan kommer nog inlägget upp imorgon

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 10 april 2013 15:53

Kom hem för tyyp en timme sen :DD

är as trött men jah laddar just nu upp blider från USA

men det finns fler blider på Fridas och mammas kamera

så inlägget om USA kmr inte upp förrän jag har alla bilder 

aja ska på träning om en sund 

har tyyp inte varit på träningen på tre och en halv vecka :O

Puss Elin :**

 

Ett litet smakprov xD

Av Elin Petterssson - 9 april 2013 16:30

Hemma från skolan för ett tag sen :DD

ska kolla på nån as tråkig James Cook grej :/

men mst kolla på det 

mer om resan kmr nog också upp

Puss Elin :**



Av Elin Petterssson - 8 april 2013 10:40

Hemma nu för en stund sen

as trött så jag ska inte till skolan men ska måla naglarna och vila lite nu

lägger nog upp blider och skriver mer sen

Puss Elin :****


Av Elin Petterssson - 7 april 2013 19:30

Ja nu är vi snart framme vid resans slut kmr sedan hem på måndan

typ vid elva el så 

men kmr inte gå till skolan då 

men iaf ju nu ligger väll jag å sover tror jag xD

Puss Elin :**

       

   

NY

Av Elin Petterssson - 4 april 2013 13:15

Befinner mig nog nu i NY tror jag xD

men hoppas iaf att ni haft en bra påsk och det tror jag oxå att jag haft 

saknar er alla :**

Puss & Kram Elin :**

   

       


Av Elin Petterssson - 2 april 2013 12:00

Nytt tidinställt inlägg 

(Hanna sa rubriken när jag frågade xD Tack Hanna :DDD )

men är ju fortfarande kvar i USA 

det ksk kmr kma upp fler inlägg men vet inte 

Puss Elin :***

       

Lite mobbade blider jag tog för typ en och en halv veckan sen

   

Ovido - Quiz & Flashcards