elinpettersson

Alla inlägg under december 2013

Av Elin Petterssson - 22 december 2013 14:41

Det är faktiskt fullt normalt om man heter Elin. Det är liksom en grej i vardagen att testa alla olika soffor och sängor ( sängar)

Hej

Av Elin Petterssson - 21 december 2013 17:32

Lördagen har varit ganska chill kom nyss hem från stan där jag o min syster har handlat klart alla julklappar ( vi handlade alla julklappar idag o jag känner mig väldigt lat eftersom jag sa för typ en månad sen att "I år ska jag börja extra tidigt så slipper jag åka helgen före") men skitsamma nu är det gjort
Haha hittade nyss 100 kr i mitt mobil skal...... Var tvungen att säga det
Aja ska se en film eller nåt nu

Av Elin Petterssson - 20 december 2013 15:20

Efter avslutningen drog vi o åt på erikslund o bytte julklappar :D
Men fick tyvärr inte blid på det....

Av Elin Petterssson - 19 december 2013 17:01

Dagen har varit väldigt chill vi har typ bara städat, haft kul med klassen o kollat på volleyboll ( vilket var väldigt kul)
Har en sjuk huvudverk så det känns skönt att tänka att man ser skolan för sista gången i år imorgon! <3

Av Elin Petterssson - 19 december 2013 12:56

Sista lektionen på året :D

Hej

Av Elin Petterssson - 18 december 2013 21:54

Har inget spc att skriva men gör ett inägg iaf
Dagen har flutit på som vanligt...

Ovido - Quiz & Flashcards