elinpettersson

Alla inlägg under december 2013

Av Elin Petterssson - 17 december 2013 20:53

Idag har det varit en ganska chill dag.. haha

den började förresten med att jag försov mig.. haha

men iaf har vait en chill dag men är samtidigt as trött så ska typ kolla på film nu

     

Av Elin Petterssson - 15 december 2013 21:42

Skolan imorgon då, sista veckan innan jul....
O jag ska ta vara på sista veckan för sen kommer jag längta tbx på något konstigt sätt....
Men skitsamma är sjukt taggad

Av Elin Petterssson - 15 december 2013 12:36

Här kommer ett låttips Hanna visade den i skolan men nu kan jag inte sluta lyssna på den

tack Hanna....

Av Elin Petterssson - 14 december 2013 11:04

Känner att veckan har gått as snabbt...

avslutning nästa vecka och är sjukt taggad har längatat sönder haha

det roliga är att jag brukar vara den som längatar mest tills skolan börjar men också den som längatar mest till loven 

känner mig så unik (nope) xD

iaf har as tråkigt därför skriver jag inlägget, har inget att skriva om 

Men jag ska ta vara nu på sista veckan innan jul för snart kommer jag ju längta tillbaka till skolan


 

~ you don´t need too love me, you just have too accept me for who I am ~           

Av Elin Petterssson - 13 december 2013 09:20

Idag är det lucia o vi har kollat på luciatåg o nu fikar vi
Varför har man ens värsta luciatåget igentligen? Jag vet ju att lucia var nån i Italien men varför ett helt tåg?!

Ovido - Quiz & Flashcards