elinpettersson

Alla inlägg under december 2013

Av Elin Petterssson - 11 december 2013 18:04

Känner att jag borde blogga men har typ inget att skriva om...

vi börjar närma oss jullov och det betyder att alla betyg är typ satta så man undrar ju varför vi fortfarande har lektioner 

men det är typp mest film o chill....

Justja det är typ 13 dagar fram till julafton och jag har faktiskt inte börjat köpa julklappar än

jag sa typ i ngt inlägg att jag hade börjat eller ngt såånt (minns inte) men typ hälften av alla ideer märkte jag nu var as dåliga ideer..

en av de saker jag hatar med julen är just julklappar man har ju värsta ångesten, vad ska man köpa liksom..?

måste tagga träning nu får se om jag kan med mitt knä oså

     

Av Elin Petterssson - 10 december 2013 15:04

Idag är det tisdag och jag har typ inget speciellt att skriva..

har vart i skolan som vanligt 

en helt vanlig tisdag helt enkelt

 

Av Elin Petterssson - 8 december 2013 19:29

Nämen tjeena

har helt chokerande nyheter på gång..!!! *trummvirvel*...

Jag har en header på G!! :O (det är nu man ska bli helt till sig asså överraskad...)

iaf vet inte hur det kommer se ut på bloggen men i mitt huvud ser det iaf bra ut 

den kommer komma ut imorgon eller på tisdag för nu orkar jag inte göra klart den eftersom jag bara suttit vid datan hela helgen och klippt en video, fixa header, kanal oså 

Men imorgon är det tagga skola och jag är as taggad :D

Puss på er :*'

 

Nämen webcam toy det var väldigt länge sen vi sågs sist xD

Av Elin Petterssson - 8 december 2013 10:41

Julen närmar sig och jag har redan börjat tänka ut lite coola julklappar jag kan köpa, förra året hade jag julklapps ångest och köpte typ alla julklappar två dagar innan julhelgen
Men int ska vi inte ha det så kul jag ska försöka köpa lite innan....
Detta är ändå typ en av de saker jag hatar med jul man orkar ju inte köpa julklappar fast på julafton blir det ju ändå kul iaf

Av Elin Petterssson - 6 december 2013 19:09

Fredag idag, har varit rikigt skön dag betygen sätts snart så nästa vecka är typ bara taigen o sånt skit xD

nej men det har varit två tuffa veckor med plugga oså men nu tagar vi jullov (omtvåveckormensiktsamma)

sitter iaf o lyssnar på lite chill musik samtidigt som jag utforskar movie maker av en rolig andledning.... (eller inte)

Hoppas ni haft en underbar fredag och att ni får en underbar helg (jag känner mig väldigt förtjänt av det)

Av Elin Petterssson - 5 december 2013 21:11

Idag har det varit en ganska bra dag vad jag minns...
Första snön kom t.ex sedan har det vart ngt nytt
Sjukt taggad imorgon men inte så taggad för det varnande snöstormen

Skitsamma man ser inte men men...
(Det snöade och det var det som skulle va med på bilden oxå)

Av Elin Petterssson - 4 december 2013 17:01

Borde inte "orkar inte" vara en bra andledning till varför man inte gör läxan.
Liksom vem orkar göra läxor, så när jag egentligen borde göra läxor sitter jag bara med mobilen
Men man måste ju ändå göra den....

Ovido - Quiz & Flashcards