elinpettersson

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin Petterssson - 19 januari 2014 12:00

Då var veckan snart slut...... det var den första riktiga veckan i skolan, men det känns inte alls som det!

Asså dagarna bara flyger iväg! Eftersom att det är massa snö ute känns det som att det är december och att vi snart ska få jullov...men det är ju ett tag kvar tills vi får jullov igen xD

Ar det bara jag som vill att snön ska försvinna?! finns det liksom något posetivt med att det bara snöar mer och mer EFTER julen. (okej det kanske är för att jag inte gillar någon vintersport och därför håller mig till fotbollen)

Snön ska ju vara något som finns innan julen och under julen men sedan kan den börja snälta bort när jullovet är slut så att den är borta efter sportlovet iaf xD (då vet ni min åsikt)

planerade att göra en liten summering i inlägget av veckan men gled visst iväg på annat xD

Vilket kanske var bra för jag har egenligen igen spc att säga om veckan...

   


Av Elin Petterssson - 18 januari 2014 18:42

Idag så har jag vart på 50- års kalas, det är typ min mormors systers son som fyllde år! Blir inte det typ min mammas kunsin?! (haha noll koll)

men iaf det var väl kul mina kusiner och syslingar kunde inte komma så det var ju lite tråkigare, för då var det bara vuxna kvar xD

 

Av Elin Petterssson - 17 januari 2014 21:12

Då var det äntligen fredag igen!

Dagen har vart helt okej skolan var typ som vanligt men sen har jag också vart o tränat idag

Kände mig så sjukt otaggad innan men nu känns det bra xD (pround)

men nu ska jag bara ta det lung se en film eller nått 

     

Av Elin Petterssson - 16 januari 2014 21:04

Idag så har dagen vart typ som vanligt..

Har vart i skolan och hade ungefär vanliga lektioner

sedan så har jag vart på konfirmationsträff också fast den här gången var den lite annorlunda

Hanna var en av de fem som döpte sig idag så vi fick lite tårta oså, det var ju väldigt intressant

nej men nu ska vi tagga fredag imorgon vilket känns så sköööööönt (jag var tvungen att göra alla ö:n för att ni ska förstå att jag verkligen menar det)

   


Av Elin Petterssson - 15 januari 2014 20:28

Okej vi kommer snart återgå till den gammla tråkiga blogg uppdateringen då jag bara skrev samma sak varje dag..

Men det vill ju ingen för ni har ju redan läst det och vet om att jag är bra på att kopiera och klistra in (inte för att skryta men det är ju sant)

men ändå jag har inget nytt att komma med och jag har heller inga fantastiska blider att visa....

haha alla ba då slutar jag följa dig nudå 

nej men som sagt har börjat planera lite mer kreativa inlägg som kommer börja ploppa upp snart 

 

Av Elin Petterssson - 14 januari 2014 21:53

Asså herregud, jag sa igår att jag skulle försöka blogga minst en gång om dagen och höll typ redan på glömma det

och jag kan fortfarande inte klaga på att jag inte har tid....

Men jag kom på det så ni kan inte klaga ni heller :P 

Jag har typ inget mer o säga så ni får väl ha det så trevligt imorgon 

Här kommer några blider från idag

   

Känner att vi fick till ett väldigt bra ljus! xD

Av Elin Petterssson - 13 januari 2014 22:01

Det var ju ett tag sen jag gjorde ett inlägg...

Och det dåliga är ju att jag inte kan klaga på att jag inte har haft tid (men jag klagar på det ändå)

Jag har fått något slags beroende jag är seriöst beroende av youtube, haha jag har säkert sett alla klipp på hela youtube så ni kan ju typ tänka ut hur mycket tid jag lagt ner på att sitta vid datorn.

Men ändå ska försöka att åtminstånde göra ett inlägg om dagen, men jag har typ ingen aning om vad jag ska skriva men jag har tänkt att försöka bli lite mer kreativ så vi får se hur det blir med det

 


Av Elin Petterssson - 10 januari 2014 17:29

Kände att det var dags att göra ett inlägg, men har inget att skriva om

Första skolveckan är avklarad och det är äntligen fredag (fast det inte känns som det eftersom vi bara vart i skolan tre dagar)

Men idag denna vackra fredag kände niorna att det var dags att testa brandalarmet igen... Så där ute stod vi en stund och frös i minusgrader, vi hade faktiskt jacka! Men 40 minuter senare var det dags igen fast den här gågen skulle vi precis sluta så vi gick och hämta alla våra saker och under tiden märkte vi att det hade slutat tjuta så vi gick bara hem xD

och nu sitter jag typ och gör ingenting eller rättare sagt bara kollar youtube klipp  

- vilket intressant liv du har Elin!

- Jo, men tack :)

(varför har jag en konversation med mig själv?!?!)

 

Gammal blid tror jag är typ 9 år

Ovido - Quiz & Flashcards