elinpettersson

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin Petterssson - 2 januari 2014 19:40

Hejsan

aaså mina inlägg är typ sjukt tråkiga ignet händer typ under jullov 

har faktiskt typ inte gjort något idag... #nolife 

tänk att hashtags har kommit till bloggvärlden oxå, men gud tänk om alla bloggar hade hashtags 

äre bara jag som typ stör mig på rikigt långa hashtags, vissa kan man ju typ inte ens läsa... (pinsamt om jag är det ända som är så efterbliven)

Den längsta hashtagen jag någonsin sett såg jag nog för inte så länge sen, jag orkar inte ens skriva den den var överdrivet lång. Men annrs så är ju hashtags ganska najsinga 

 




Av Elin Petterssson - 1 januari 2014 15:18

Första inlägget för i år, har inget speciellt att säga men jag kan berätta att eftersom 2013 har verkligen varit ett år jag kommer att minnas så har jag höga förväntningar på 2014.

Men om man har för stora förväntningar så kommer ju året bara bli fullt av besvikelse istället för överraskningar 

 

Ovido - Quiz & Flashcards