elinpettersson

Alla inlägg under mars 2014

Av Elin Petterssson - 2 mars 2014 22:14

Ligger just nu i min säng och har en sån där härlig mensverk.... ( jag undrar varför min mobil vill ändra ordet mensverk till medverk?!)
Men tillbaka till ämnet höll typ på att svimma tidigare när jag duschade.. Ett litet tips: duscha aldrig när ni har en extrem mensverk, det är bättre när ni har en lite mindre!
Måste ändå försöka sova snart eftersom det är skola imorgon... yey...
Jag undrar vem/ vad det är som har fått mig att ogilla skolan så mycket i sjuan tyckte jag att skolan va sjukt rolig!

Denna blid visar nog mer vad jag känner just nu....
För alla er som undrar när bilden är tagen så är det när jag spelar Candy crush och Vilma tog tydligen kort på mig...

Av Elin Petterssson - 1 mars 2014 21:09

Nu så är det lördag yey....
Sportlovet är snart slut o jag ska till skolan på måndag... Jag måste också åka runt i veckan o hitta praoplats härligt....
Men har haft en bra lördag idag, hade lite kusiner på besök

Ovido - Quiz & Flashcards