elinpettersson

Alla inlägg under maj 2014

Av Elin Petterssson - 20 maj 2014 23:28

Idag så har det vart en väldigt bra studiedag!

Hade först en lång sovmorgon som jag verkligen saknat då jag behövt gå upp tidigt även på helger under en tid pågrund av kofirmation och fotboll... Men nu fick jag äääääntligen sova

Började sedan dagen med lite plugg vilket nu känns super skönt att det är klart.

Åt sedan lunch som var väldigt onyttig eftersom att den var inspirerad av USA (eller hur man nu säger det)

Sedan så var jag ute med några kompisar spelade fotboll och sedan åka till Erikslund....

Men nu så har jag vart hemma ett tag och bara vart hemma... antar jag

Imorgon har jag en väldigt kort dag i skolan med bara två och en halv lektioner. Börjar 09.05 och slutar 12.30 så ska antagligen försöka hinna med att spela in en vlogg på eftermiddan innan resten av familjen droppar in..

 

Av Elin Petterssson - 19 maj 2014 22:44

Dagen har vart ganska chill. Många lärare var sjuka och borta vår "vikarie" på svenskan var inte heller i skolan så vi hade en annan " vikarie"... Efter det så hade vi två och en halvtimmes rast innan idrotten. Men sedan så var dagen som vanligt..
Sedan så var det dags för träning och jag var super taggad eftersom jag missade gårdagens match. Men fick ont i knät så jag var tvungen att tejpa det och det blev ju inte bättre av att jag var helt trött i hjärna så det var ganska jobbigt...
Men jag läste nyss en inlägg på Clara Henrys blogg som inte riktigt får mig på bättre humör. Hon hade skrivit ett inlägg som gjorde mig ganska upprörd... Ni kan läsa inlägget här: http://blogg.veckorevyn.com/claraslife/

Av Elin Petterssson - 18 maj 2014 16:51

Idag så var det nog en del av er som va glad för att det vart så varmt! Dock inte jag... Vaknade och mådde inte så jätte bra men det blev värre sen så idag har jag bara spenderat HELA min dag i min säng... och min säng är på nerevåningen vilket är i källaren så just nu är mitt rum så här ljust

 

Men ja vad ska man göra när klockan ändå är 17.00

aja släpper en vlogg snart som jag hoppas kan få mig på bättre humör.

 

Av Elin Petterssson - 17 maj 2014 22:26

Tänkte lägga upp lite fler bilder från idag...

Har inte så mycket men det finns ändå några bra..haha

       

Vet inte varför jag lägger upp den här bilden.. MEN jag tycket ändå att den var ganska nice med tanke på att det regnat HELA veckan!

Av Elin Petterssson - 17 maj 2014 12:57

Då var man konfirmerad då, nu är det bara festen kvar!

Av Elin Petterssson - 16 maj 2014 22:22

Idag var det den sista konfirmations träffen och också kanske sista gången man ser de flesta. 

(jag kommer ju träffa dem i min grupp imorgon o några går i samma lag som mig )

Vi hade ändå en helt okej kväll vi åt lite god mat och hade väl bara kul tillsammans.

Hinner inte skriva så mycket mer nu, ska upp tidigt imorgon och så måste jag hinna med lite plugg nu...

Men såklart så ska ni få se lite bilder först

           

Av Elin Petterssson - 15 maj 2014 21:42

Hejsan på er

Har typ inget spc att skriva men känner ändå att jag borde göra ett inlägg idag...

Dagen har varit typ somvanligt inga konstiga lektioner eller så, men det har bara vart lite allämt kaos i skolan. Men det är ju snart sommarlov så då känns det bättre.

Sedan så har jag också vart på konfa, det var näst sista träffen innan den stora dagen... 

Men nu ska jag klippa lite vlogg, kolla på HejaInternetLIVE (vet inte varför jag skrev ihop det men det är hans "#") men jag ska också försöka göra lite på engelskan. Gjorde inget på engelskan igår när jag skrev att jag skulle göra det... Hahaha 

 

Av Elin Petterssson - 14 maj 2014 16:09

Ikväll så har jag konfa, nu måste jag göra lite på engelska eftersom jag knappt gjorde något på lektionen....
See yaa!

Ovido - Quiz & Flashcards