elinpettersson

Alla inlägg under maj 2014

Av Elin Petterssson - 5 maj 2014 21:43

Hejsan på er! Har ni det bra?

Känner att det vore kul att få upp ett litet inlägg men vad ska jag skriva då?

Jag kan ju berätta att jag har en del läxor så egentligen borde jag inte låta det här inlägget ta allt för lång tid...

Känns kul att ens liv just nu bara handlar om att gå i skolan plugga och träna, och är faktiskt allt som jag har gjort idag också... Borde man verkligen kunna skriva allt som har hänt på en dag i en liten mening?! Jag tycker iaf inte det..

Men nu måste jag plugga lite mer, fast det som är bra är att med plugga nu så menar jag att jag ska se en film på en halvtimme vilket känns lite bättre!

 

Av Elin Petterssson - 3 maj 2014 21:57

Japp det är en ny header ni ser!

Kände att det var dags med en ny även fast jag verkligen gillade min förra...

Sen kan jag klargöra en till grej att jag inte försökte få färgerna lika jag försökte få det mer olika nyanser men misslyckades ganska totalt... haha

Men tagga vlogg imorgon då?!

 

Av Elin Petterssson - 2 maj 2014 23:06

Ett helt spontant inlägg så här mitt i natten! Jag har inget speciellt att säga men eftersom jag inte gjort något inlägg idag så jag tänkte väl göra ett bara för att...

Vi kan väl diskutera lite om vad som hänt idag..

Idag så har jag gjort en lite youtube video och sedan så har jag också vart på stan och köpt lite mer helt onödvända saker, men allt var ju inte helt onödvändigt (jag undrar om det är ett ord eftersom Google ändrar till "nödvändigt")

Blev ett längre inlägg än vad jag trodde xD

 

Hade förresten på mig den här tröjan idag! 

Av Elin Petterssson - 1 maj 2014 19:23

Okej nu börjar jag tappa bloggandet helt, gör ju bara ett inlägg i veckan..

Men jag kan faktiskt i mitt försvar säga att vi har haft ganska mycket i skolan det har vart en kort vecka men ha haft ganska många skolarbeten. Spankan skickade jag in igår, engelskan ska jag skicka in så fort jag skrivit klart, svenskan blev jag klar med i tisdags och sedan så ska jag också börja med NOn så jag har haft ganska mycket att tänka på denna vecka. Det har annars varit en kort vecka! Har inte gjort så mycket annat än att plugga och träna (haha och det var hela min vecka)

Igår var det Valborg och det firade jag inte spc mycket, var hemma hos Nadia och spelade typ Xbox, Wii o sånt. Sedan cyklade jag hem i snön

Har spelat match idag också, det gick helt okej. Vi var ganska dåliga i första halvleken men som turvar motsåndarna det också så vi gjorde två mål mot slutet av halvleken kom motståndarna i gång och gjorde ett mål. I andra halvlek var vi bättre men inte så bra som vi kan vara. Det blev inte mer mål fastän vi borde ha fått iaf två mål till med tanken på alla målchanser. 

Nu har har jag as ont i höften och knät... 

Men nu måste jag skicka in engelskan

 



Ovido - Quiz & Flashcards