elinpettersson

Alla inlägg under maj 2014

Av Elin Petterssson - 13 maj 2014 22:28

Har inte kunnat blogga så mycket nu och kanske inte hinner så mycket den här veckan eftersom att det snart är dags för konfirmation! Så vi hade en träff igår och sedan har vi konfa träffar veckan ut fram till lördag då det är konfirmations dags! Sedan måste jag också på träning har vart där både idag och igår, och plugga är inget som jag kan utesluta....
Men jag ska försöka blogga så mycket som jag kan iaf!
Sitter o kollar på lite film just nu och känner mig super glad eftersom att imorgon är det vår korta dag då vi börjar sent och slutar tidigt, har typ mest slöjd o idrott

Lite andra bilder från idag

Av Elin Petterssson - 10 maj 2014 22:59

Jag tig inte me Grekland eftersom ni redan vet att jag gillar dem ;)

ESC

Av Elin Petterssson - 10 maj 2014 21:59

Sitter o kollar på ESC nu med Hanna o Filippa! Vi hare najs
Vem tror ni vinner nudå?
Jag hoppas typ på Grekland xD

Av Elin Petterssson - 10 maj 2014 16:57

Jahap nu var det helg igen då, okej nu lät det som att det var ganska negativt men det är det dock inte kan jag berätta. 

Igår trodde jag att detta skulle bli en väldigt bra dag! 

Först skulle jag spela match och sedan skulle jag fira en kompis som fyller år idag, vi skulle äta och ha det allmänt trevigt

Helt seriöst två saker som jag verkligen älskar på en dag fotboll och häng med tjejerna!

Men såklart så blev matchen flyttad och jag kunde inte länger gå ut och äta....Så himla tråkigt..

Vi vann iaf matchen med 14- 0 tror jag, jag tappde räkningen ganska snabbt.. Fast själv spelade jag ganska dåligt så jag är inte så speciellt glad

Men nu ska jag åka hem till en anna härlig tjej och kan förhoppningsvis få mig på lite bättre humör xD

 

 

Bara för att denna tjej blir 16 år idag!


Av Elin Petterssson - 8 maj 2014 21:32

Idag har det vart en helt vanlig dag nästan....
Jag var tvungen att gå till skolan 45 min tidigare än de andra i klassen, för att planera discot. Det gick helt okej 3 av 5 personer kom så aa, men vi har börjat iaf
Redan första lektionen hände typ det omöjliga... Bara så att alla förstår nu kan jag berätta att vi har jobbat om bilar på NOn, vi fick alltså bygga bilar. Vi har redan haft en tävling om vilken som var snabbast ( då var vår bil sämst typ) och förra onsdan fick lärarna rösta på vilken bil de tyckte var finast! Fahima sa att hon trodde att deras bil iaf var topp tre och jag, Hanna o Nadia trodde att vår kanske skulle komma på femte sjätte plats högst, men ja vad tror ni hände....?
Fahimas bil kom inte topp tre, men jag, Hanna o Nadia vann faktiskt! Det var ganska otippat vår bil var väldigt ful..

Men ja det var väldigt kul iaf
Sedan så hade jag bild, spanska och matte, de lektionerna var väl typ som vanligt. Ingen lärare på bilden utan vi hade en annan lärare ( vi har haft minst fem olika lärare på bilden under den här terminen) vi hade spanska redovisning som gick super för mig! O ja matte är ju matte...
Skoldagen avslutades med lite slö engelska, stannade kvar i ungefär en timme efter skola o typ dansa?!
Sedan drog jag iväg på konfa och här avslutar vi nu dagen...
Nu gör jag fyra saker samtidigt kollar på ESC, målar naglar, bloggar och kollar Twitter då både HejaInternet och Clara skriver då och då

Av Elin Petterssson - 8 maj 2014 07:35

Egentligen så har vi sovmorgon men jag valde att gå dit tidigare för att fixa discot som vi ska ha! Vi kan säga att det finns både fördelar och nackdelar med det.

Av Elin Petterssson - 6 maj 2014 22:02

Då har ESC startat för iår, okej semifinalen började för en timme sen men just nu orkar jag inte bry mig.

Sitter och kollar lite fram och tillbaka medans jag gör läxor. Det verkade iaf gå bra för Sanna, Björken kan nog vara nöjd efter det numret. Inte för att jag sett honom efter men jag hörde att han inte var så glad efter genrepet...

Egentligen tycker jag inte att det är speciellt kul att kolla på ESC, men jag vill fatta vad HejaInternet pratar om på Twitter (följ mig där föresten! eellozz)

Okej det blev inte så bra avslut där...

 Heja Sanna! yeey! (...)

 

Ovido - Quiz & Flashcards