elinpettersson

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin Petterssson - 26 maj 2012 11:33

Hejsan svejsna!!!!!!!

Igår hann jag inte blogga nå mer igår för när jag kom hem t jag mat och sedan orakde jag bara inte :(

men jag köpte inget spc bara en present till mosdag och lite annat gott XD

Idag så kommer mina kusiner så jag kanske inte hinner blogga mer ikväll föör de kmr nog stanna länge och sedan måste man städa efter de och sedan kanske det ee esc och det kan man jue inte missa!! XD

Men nu ska jag väll bara äta mat och fixa lite syrran ville oxå gö nått med mig nu hehe:)

Herrå Puss Elin:**

     

Av Elin Petterssson - 25 maj 2012 13:18

Hejsan svejsan!!!!!!!

Sitter ute i solen nu sååå sköönt!!!!! hehe  

för en lite stund sedan stod jag och gjorde plätta och stekte   

och nuuu sitter man häärr kan det bli bättre  

det e 27 grader ute men solen steker såå det känns som 100  

aja om några immar ska jag på marknaden med kompis

men de kmr nog bli hett som f*n

Haha

Herrå Puss Elin :**

   


Av Elin Petterssson - 24 maj 2012 22:03

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så siter man i soffan och kolla på esc

nyss för några min sen var det Loreen!!!

Var det bara jag som tyckte att hon åndrat lite i låten??????

Men nu ska jag sitta ett tag framför TV

Det e ju stdiedag imorron yeeeey men måste ju passa på att va uppe dååå!! ;)

aja nu orrkar jag inte skriva mer 

Herrå Puss Elin :****

  


Av Elin Petterssson - 24 maj 2012 16:02

Hejsan svejsan!!!!!

Just nu så sitter jag ute och steker =)

det är 31 grader i sooooooooooolen sååååååååååå soooft :*****

kom hem från skolan för några minuter sen :)

men nu måååååste jag gå in annar kmr ni inte se mig mer för då har jag kokat uppp :O

snart ska jag äta nått och sedan ska jag på träning :)

vi får se om jag hinner blogga mer föör efter träningen e det esc med Loorrreeeenn!!!

aja nu ska jag nog äta nått

Herrå Puss Elin :**
 


Av Elin Petterssson - 23 maj 2012 19:18

Hejsan svejsan!!!!

Nu så har jag ju tyyp lovat en blidbomb så här kmr en från Barcelona:

    på flygplatsen i stockholm, alltid SAS såklart!!!  

     

i luften då men jag vet inte om ni ser marken på den andra bilden den blev lite snuddig :(

    Hotellet jag och min storasyster Frida delade på ett eget rum mamma, pappa och lillsyrran hade ett annat :)

        CCamp nou :) Den sista bilden är i motståndarnas omkl. undra hur det ser ut i Barcas???

Det som oxå var coolt var att vi fick gå i spelar gången där Messi, Xavi, Iniesta, Fabregas, Valdes jaa och de andra brukar gå och där gick liksom jaaag lilla jaag :O



   

liite se värdigheter :)


Minne av Christofer Columbus :)

 

Detta är en jätte hög byggnad som inte äns är klar för de har lagt ner arbetet för de inte vet hur de ska bygga (de e såå klantiga att de har tappat bort ritningen ;D)

 

Medalj vi fick och en bild på oss som spelade de e några som har börjat efter vi bokade resan, jag sitter längst ner fjärde från vänster :)


Vi fick oxå två pokaler men de har jag nt bild på ( vi fick en för att vi kom fyra och en för att vi spelade bääst Fair play ) ( stolt fotbolls spelare XD)                                        

En god drink vi fick :)

Tröja jag köpt jag orkade inte lägga ut fler bilder men det var den här tröjan jag gillade mest så det fick bli denna

sista bilden nu rå....................................

Norwegian hem dåå inte lika bra som SAS men fåår duga :)

nu så e jag as trött så jah ska väll bara surfa runt lite till och sedan sova lite jag e fortfarande lite trött efter resan hannn inte sova så mkt när det var cup åå så skulle man in i stan så fortsom möjligt om man ville få plaats :)

Herrå Puuss Elin :**   



Av Elin Petterssson - 22 maj 2012 21:30

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så e jag hemma igen 

men jag ska lägga upp bilder imorron för just nu e jag skiit trött

så jag sitter och kollar på semi på esc :)))

Herrå Puss Elin:***

Av Elin Petterssson - 16 maj 2012 19:53

Hejsan svejsan!!!!!!

Jag vill bara gö ett sista inlägg innan jag drar

jag drar om tyyp 11 timmar kvar tills vi lyfter så vi måste åka hemifrån om 7 timmar så snart ska jag väll gå och sova för jag kan inte sova på flyg plan :(


men jag vill bara berätta hur mkt jag kommer sakna en spc person när jag e borta 

asså vi har såå många roliga skämt och jag kmr tänka spc på dig när vi spela då ska jag spela föör dig!!!!

Vi har inte känt varandra länge men jag ska bara berätta en sak för dig du har förändrat hela mig sen vi började i samma klass 

det e på gurnd av dig jag har så måånga dåliga sämt och det e du som har gjort mig sååå prat glad LOVE U HODIIII!!!!!!! :******

Herrå MÅNGA Pussar Elin:***

Av Elin Petterssson - 16 maj 2012 15:55

Hejsan svejsan!!!!

Idag e jag bara såååååååååååååååå taggad

tänk det e tyyp bara 12 timmar kvar sedan lyfter vi om jag ska va mer exat e det 15 timmar men iaf det e ju mindre än ett dygn tyyp

aja idag har jag varit sååå taggad i skolan :)

aja nu ska jag packa lite till och sedan göra lite skola arbete som jag måste jobba igen

fast igentligen tror jag att lärarna förväntar isg att jag ska sitta inne el uta och plugga heeeela tiden jag e borta!!!! :(((((

men snart drar jag så jag slipper dem :)))))))))))))))) mitt liv e såååå perfect!!!!!

Herrå Puss Elin :**

 

Ovido - Quiz & Flashcards