elinpettersson

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin Petterssson - 5 maj 2012 07:42

Hejsan svejsan!!!!!

Idag ska min stora syter konfirmeras så vi behövde gå upp tidigt för att vi sak  hinna fixa

allt för när vi kommmer från kykran ska vi äta så då mååste ju maten vara klar :)

jag har skött städningen då jag orkat :)

men nu ska jag upp och äta frukost och sedan ska jag städa det sista och sedan ska jag 

ducha :)

Herrå Puss Elin :****

gammal bild som jag kan ha lagt upp tidigare :*   

Av Elin Petterssson - 4 maj 2012 14:30

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jajg kommit hem från skolan :)

snart så ska jag börja städa för min storaa syster ska konfirmeras så det kommer komma gäster imorron och då mååste jag städa mitt rum :(

såå det är väll de jag måste gö 

Herrå Puss Elin:****

Av Elin Petterssson - 3 maj 2012 20:11

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jag kommit hem från träningen

det var jobbigt men kuul :)

imorron sååå får jag bara inte glömma pengar om jag gör det kommer in dröm gå sönder:(

jaag måste ha med mig pengar som ajg ska ge till min idrottslärare och om jag gör det får jag åka med på Sverige- Serbien :)

men om jag glömer kmr jag inte få åka med för han har bara en biljett kvar så glömmer jag då drömmer jag XD

nej men om jag inte tar med mig missar jag chansen att kkanske se Zlatan, Toivonen 

el nån annan!!!

aja nu ska jag gå och kolla TV

Herrå Puss Elin:**

Av Elin Petterssson - 3 maj 2012 09:39

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så sitter jag och nadia  

och väntar på att hemkunskapen ska börja men medans vi väntar fotar vi liite elller kanske mkt.

     


  asså ni får jue hålle me vi e sååå snygga :**


aja nu börjar vi

Herrå Puss Elin:**  

Av Elin Petterssson - 2 maj 2012 15:27

Hejsan svejsan!!!!

Idag så har jag varit i skolan :)

vi tränade tyyp bara på våra pjäser 

haha deet kmr bli sååååååååå kul då vi visar dem :)

heeela dagen har oxå soolen stekt

så men svättas tyyp ihjäl :)

men det var såå kul att få ta fram sommarkläderna imorse :D

just nu så sitter jag uten och plugga lite inför provet imorron 

men mest sitter jag bara och slappar :)

Herrå Puss Elin:**

Av Elin Petterssson - 1 maj 2012 11:12

Hejsan svejsan!!!!!!

Just nu så sitter jag ute med datan i soolen sååå skönt :)

det här har man ju vätntat på i hela vintern  näästan eller kanske då det var sön och regn på våren men nu e sommaren här käns det som :)

fast de sa att det kunde bli sön på lördag el söndag 

herregud vad arg jag skulle bli

jag har oxå match på söndag tänk om det blir värsta sön stormenXD

aja nu sitter jagf iaf ute och njuter och gör samtidigt mina läxor tyyp som att plugga till SO provet till på torsdag 

Herrå Puss Elin:**

Ovido - Quiz & Flashcards