elinpettersson

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin Petterssson - 10 maj 2012 18:24

Hejsan svejsan!!!!!!

Snart så ska jag dra till tträningen

såklart så e det fotboll som gäller (fotboll e livet fotboll e bäst......)

liite sång bara tyyp med smurfarna om jag minns rätt det var typ 100 år sen jag hörde den sist....

aja jag ska snart dra men det känns ju helt perfekt att tränina i regn :(

Herrå Puss Elin:**

 

Av Elin Petterssson - 10 maj 2012 15:33

Hejsan svejsan!!!!!!!!!!

Nu så e jag hemma, efter en vääldigt regnig da

hade fotbolls profil utomhus när det REGNA!!! (sommar plåga)

sedan så ska jag kanske på fotbolls träning den kan bli inställd för att vi kan inte spela på en blöt plan

aja nu ska jag bra göra lite läxor och seedan sitta framför datan

herrå Puss Elin:**

 

Av Elin Petterssson - 10 maj 2012 09:32

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så ska jag ha hemkunskap snart igen 

så nu sitter vi ute och väntar 

men den här gången fotar vi inte 

aja snart börjar vi 

Herrå Puss Elin :***

Av Elin Petterssson - 9 maj 2012 15:33

Hejsan svejsan!!!

Nu så har jag kommit hem från skolan det var spöregn så man blev llite blöt :)

Men nu som sagt sitter jag hemma och chillar

inga läxor och då blir det bara att man sitter framför datan och TVn :)

Herrå Puss Elin :**

Av Elin Petterssson - 8 maj 2012 20:19

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så tänkte jag bara göra ett inlägg för att min ällskade kunis Marcus fyller ett år idag:***

så nu tänkte jag gö en lite bild bomb bara för dig :***

                 hahah orkade ni?? ni fåår ju hålla me han e bara föör sööt :**

Herrå Puss Elin :**

Av Elin Petterssson - 8 maj 2012 15:19

Hejsan svejsan!!!

Nu så har jag kommit hem :)

efter en jobbig da i skolan meed tre prov e det såååååååååååååååå skönt att va hemma

jag tror att ddet kommer vara en mkt skönare da imorron då vi har 0 prov :)

Men nu måste jag gö min läslogg 

Herrå Puuss Elin:**

Av Elin Petterssson - 6 maj 2012 19:55

hejsan svejsan!!!!!

Nu så ahr jag kommit hem igen:)

det har varit en jobbig da med mkt spring

men jag  e glad att få komma hem till det lugna :)

jag fattar inte hur deras föräldrar står ut

jag bli trött efter en dag :o

men som jag sa så har mäster fotografen fotat lite:

såå rolig gunga asså :*

han e jue bara såååå sööt :*

bullmonstret ;**ja sådan bild bli det då mamma fotar :(

aja nu ska jag äta pizza 

Herrå Puss Elin :***             

Av Elin Petterssson - 6 maj 2012 12:52

Hejsan svejsan!!!!!!

Igår så hann jag inte blogga 

för vi hade gäster hela dan och sedan skulle jag baka för att vi skulle ha fika idag på matchen:)

jag tyvärr inte ta några bilder igår på kusinerna jag hade fullt upp att leka me dem

de e ju bara såååååååååååå söööta :**

men snart ska vi hem till dom och fira lilla Marcus ett års dag :**

så blider på dem kan jag lägga upp idag el om det blir imorron!!!

Herrå Puss Elin:**

Ovido - Quiz & Flashcards