elinpettersson

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin Petterssson - 15 maj 2012 17:32

Hejsan svejsan!!!!

Nu så ahr jag nyss kommit hem men inte från skolan 

utan ifrån ****

jag var och hämtade mina kläder (tränings och match kläde)

nu så väntas det läxor 

för jag måste tyyp gö as mkt eftersom att jag drar på torsdag asså om tyyp två dar :)

så nu har jag väll fullt upp :(

sedan ska jag börja packa lite oxå då kmr man värkligen känna att jag ska dra :)

Herrå Puss Elin :***

You think I smile but is´t more than this!!


Av Elin Petterssson - 14 maj 2012 20:31

Hejsan svejsan!!!!!!!

Idag så har jag varit i skolan 

vi började meed världens jobbigast ämne matte!!

och en som går i min klass hatar oxå matte ändå har hon det som profilval:) haha :**

aja efter skolan så var jag hos nadia vi hade inget bättre för oss så vi bakade choklad bollar

bilden e ju såå skön 

de va jätte goda men det verkar inte som om Nadia tyckte det :)

aja nu så har jag bara varit hemma och gjort massa läsloggar i för vaäg jag har gjort för måndag och tisdag och onsdag men jag vill oxå hinna med nästa vecka måndag och tisdag eftersom att vi åker till Barcelona på tosdag och kommer inte hem förän på tisdag så jag orkar inte gö det sen :) haaaha

nu så ska jag väll bara kolla lite Tv el nått och fixa lite för imorron :)

det som oxxå e såå skönt e att vi har sov mmorgon till  kvart över nio =)

så chill :)

 hehe nu har jag skrivit ganske mkt :)

orkar jag mer??

aja jag kanske bara får lägga mig tidigt fast jag kanske borde jalla mig med läsloggarna imorron om jah vill kolla på matchen då de andra i mitt lag spelar

el så gör jag klart det idag??? (skriver mina tankar) kanske det man oxå gör i en blogg haha

aja nu orkar jag faktiskt inte skriva mer så nu får ni hålla er till detta

Herrå Puss Elin:**

 

Av Elin Petterssson - 13 maj 2012 17:58

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så e jag hemma igen

matchen är väll inget vi behöver prata om 

motståndarna var helt sjuka i huvudet samt domaren :)

asså vem springer liksom och hoppar på nån annas fot tyyp händ emig iaf :(

aja snart så ska jag äta och sedan ska jag kolla på när de andra i laget ska spela de som inte spelade nu

Herrå Puss Elin:**

Av Elin Petterssson - 13 maj 2012 13:03

Hejsan svejsan!!!!!!!!!!!

Nu så sitter jag i bilen och bloggar från mobilen det här får bil ett livet slarvigt inlägg för vi e frame om typ en sekund men nu måste jag sluta

Herrå Puss Elin:**

Av Elin Petterssson - 13 maj 2012 11:13

Hejsan svejsan!!!!

Just nu så sitter jag i soffan och softar med datan

har gjort det hela morgonen sedan jah vaknade :)

men jag tycker att det e sååå soft att vaknat så på mogonen 

snart ska jag äta och sedan tagga till match :)

men nu så ska jag väll klä på mig fotbollskläder

Herrå Puss Elin :**

ps. skaffa aldrig en syster som sitter och sjönger och skrattar på över våningen då du kollar på film på datan!!!(min syrra gör det just nu)

  

Av Elin Petterssson - 12 maj 2012 15:16

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så har jag kommit hem igen :)

hanlade lite sommar skor el kanske inte lite men iaf 

såå nu tror jag att jag köpt allt jag behöver till Barcelona

jag åker ju om fem daar så det e ju snart

aja nu ska jag nog snart käka lunch

Herrå  Puss Elin:**


Av Elin Petterssson - 12 maj 2012 10:59

Hejsan svejsan!!!!

Just nu så gör jag inget för vad gör man inte en lördag då man har tid att softa :)

snart så ska jag dra till stan :)

det äre oxå nån RUM- festival 

hoppas det inte e föör mkt folk

kanske e lite osmart att åka när det e så mkt folk (jag vet men sån e jag osamrt asså)

haha aja nu ska jag bara softa framför datan

Herrå Puss Elin:***

"Du gör allt för att du ska va snygg, omtyckt men det behvös inte för jag älska dig bara du är dig själv :**"    

Av Elin Petterssson - 11 maj 2012 16:48

Hejsan svejsan!!!!

Nu så har jag precis kommit hem :)

jag har varit och shoppat med Ebba och Sara

jag åkte direkt efter skolan så det blev stressssss haha

men nu tänkkte jag visa vad jag köpt:

   orkar inte ta om så det får bli så

sverige tröjan köpte alla vi tre som vi kunde ha i Barca :**                                              och den andra tröjan köpte jag för att jag hade present kort som snart gick ut och då var ju bara den här snygg                                                                                                  och chokladd kan man ju bara inte få föör mkt av :**                                                      aja nu ska jag inte gö nått spc bara sitta vid datan                                                          Herrå Puss Elin:**









Ovido - Quiz & Flashcards