elinpettersson

Alla inlägg under februari 2013

LOV

Av Elin Petterssson - 25 februari 2013 09:46

Vaknade för kanske en halv timme sen xD

men nu så e det spotrlov så jag ska bara ta det lungt 

kolla film el nått men jag ska nog läsa en stund nu

Puss Elin :***

 

Av Elin Petterssson - 24 februari 2013 15:42

Nu så e jag hemma från träningen 

gick sådär är tyyp aldrig bra innomhus :/

men nu ska jag bara ta det lungt

Puss Elin :***


Av Elin Petterssson - 24 februari 2013 12:09

Har nu kommit hem från Erikslund

fick lite stress eftersom det var sista dagen att byta ett sims spel xD

men såklart så drog jag oxå in på Bokia och köte Korsad fortsättningen av Matchad

men nu så ska jag dra på träning

Puss Elin :***

Haha as bra låt!!

Av Elin Petterssson - 23 februari 2013 13:22

Snart kmr kusinerna :DD

men vi ska först baka klart tårtan xD

nej men nu mst jag fixa klar

Puss Elin :***

 

Av Elin Petterssson - 23 februari 2013 08:54

Har vaknat nu :DD

så snart ska jag kanske äta frukost 

men nu chillar jag bara

Puss Elin :****

 

Av Elin Petterssson - 22 februari 2013 14:41

Nu så har jag kommit hem från skolan :DD

kunde inte blogga tidigare tänkte det men en störande kille hade inget liv just då

jag kan oxå säga att jag kom tvåa i en tävligt på svenskan :DD

men iaf nu så e jag hemma och har nu ett helt sportlov framför mig

Puss Elin :****

Av Elin Petterssson - 21 februari 2013 19:51

Japp nu så har jag el inte bara jag men vi har gjort lite chokladbollar och drömmar :DD

så n har jag lite gott fika till SO plugget :)

Puss Elin :***

 

Av Elin Petterssson - 21 februari 2013 16:39

Är hemma nu :DD

har varit hos Nadia en stund 

men innan så hade vi idrottsdag och vi skulle hoppa i en isvak (om man ville)

såklart så gjorde jag det xD

men sedan fick vi sitta i bastun :DD

vi satt där så läge att vi knapp hann äta innan vi skulle åka tbx

men iaf nu så e jag hemma och ska bara ta det lungt

Puss Elin :***

 

Ovido - Quiz & Flashcards