elinpettersson

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin Petterssson - 20 februari 2013 15:15

Nu så har jag kommit hem 

vi hade bara fyra lektioner men på håltimmen från slöjden var jag i syslöjden ist 

men nu så e jag hemma och det e tyyp två kiillar som e här och byter dörrar

"känslan när man missar att deras bli står på uppfarten och sedan när man går in och ropar hallå svara de "Hej"" 

asså skämde ut mig xD

iaf ivkäll är det träning men innan spelar möte

Puss Elin :**

(blev nog nyss döv)

 

Av Elin Petterssson - 19 februari 2013 15:42

Kom hem för kanske en halv timme sen :DD

så nu sitter jag å gör lite NO 

men jag ska bara ta det lungt nu 

Puss Elin :***

 

Av Elin Petterssson - 19 februari 2013 15:42

Kom hem för kanske en halv timme sen :DD

så nu sitter jag å gör lite NO 

men jag ska bara ta det lungt nu 

Puss Elin :***

 

Av Elin Petterssson - 18 februari 2013 19:40

Kom hem för en stund sen :DD

det var ganska jobbigt men överlevde xD

men nu ska jag bara ta det lungt

Puss Elin :***

Av Elin Petterssson - 18 februari 2013 16:25

Nu så är jag hemma från skolan :DD

nu ska jag typ plugga till SO provet 

senare är det träning inomhus som tur e :DD

Puss Elin :***

 

Så sööt <3

Av Elin Petterssson - 18 februari 2013 11:41

Sitter i skolan nu :DD

det e som vanligt når gör läxor andra spelar krigs spel

å vissa bara chillar eller gör ljud

men snart är det språk val om tyyp 45 min :)

Puss Elin:****

 

Av Elin Petterssson - 17 februari 2013 16:27

Har inte kunnat blogga tidigare idag

vaknade ganska tidigt men då kolla jag på film å orkade inte blogga

sedan har jag varit på träning städat lite på rummet 

å nu ska jag göra spanska som är till imorron

Puss Elin :****

 

ja så här snäll var Frida om mig förut


Av Elin Petterssson - 16 februari 2013 18:57

Kom hem för en stund sen :DD

har varit hos farmor hela dan så jag har int kunnat blogga

men nu så e jag hemma så jag ska bara ta det lungt

Puss Elin :****

 

Guud så jag såg ut :/

Ovido - Quiz & Flashcards