elinpettersson

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin Petterssson - 3 februari 2013 12:05

Ska om ett tag på träning

har ätit så jag ska snart fixa lite bara å sen dra :DD

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 3 februari 2013 10:28

Vaknade för en stund sen :DD

men ska snart på träning (okejtyyp vid ett men iaf)

Haha långt inlägg

men iaf ska tyyp äta nu xD

Puss Elin :***

 

Av Elin Petterssson - 2 februari 2013 20:09

Kom hem för en stund sen :D

men nu kollar jag på Melodifestivalen 

vet inte vem jag gillar men iaf :)

Puss Elin :*****


Av Elin Petterssson - 2 februari 2013 09:45

Vaknade ganska tidigt idag :/

men iaf har ätit frukost och duschat :DD

å ska snart fixa klart presenterna till Sara 

Puss Elin :***

 

Vem vill int åka tbx?

Av Elin Petterssson - 1 februari 2013 18:17

Nu så har jag kommit hem från stan

haha visste innan vad jag skulle köpa så att det kunde gå fort 

men gjorde det de?? (nope)

men nu är jag iaf hemma å vi ska snart äta

Puss Elin :***

Av Elin Petterssson - 1 februari 2013 14:31

Kom hem för en stund sen :DD

var inte så jobbig da men vi behövde byta skåp å det var int lika kul :/

det ska tyyp bli dagis brevid oss 

men iaf om ett tag ska jag dra till stan och köpa present till Sara :DD

Puss Elin :***

       

Lite blider ja och Nadia tog igår

Ovido - Quiz & Flashcards