elinpettersson

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin Petterssson - 15 februari 2013 19:25

Kom hem för en stund sen :DD

hann inte blogga nått efter skolan eftersom jag Hanna och Nadia drog till Erikslund

köpa ganska mkt xD

men iaf nu e jag hemma och har ätit så nu kan helgen börja på riktigt xD

Puss Elin :****

 

 

Så söta (Danny och Molly)


Av Elin Petterssson - 14 februari 2013 15:52

Kom hem för en stund sen :DD

det var en ganska jobbig dag i slutet men iaf

nu så händer det inget mer spc jag ska bara ta de lungt

Puss Elin :****

 

Av Elin Petterssson - 13 februari 2013 18:47

Ska snart dra på träning nu :DD

det är ute träning så jag kommer kanske komma hem som en is bit xD

men iaf imorgon e det spanska prov så jag ska nog plugga lite när jag kmr hem

Puss Elin :***

 

Av Elin Petterssson - 13 februari 2013 15:47

Kom hem från skolan för en stund sen

fick röja lite snö först för att komma in :/

men iaf leker lite med läxorna nu 

ikvl så e det träning  :DD

Puss Elin :***

  

Ja, ni har ju bara fått se halva texten

Av Elin Petterssson - 13 februari 2013 11:52

Har rast nu 

Ali som jag skrev tidigare sitter å kollar på bloggen 

men snart så har vi slöjd

Puss Elin :*'**

 

Av Elin Petterssson - 13 februari 2013 11:51

Kolla inte på min blogg mer!!!!

Detta inlägg är bara till Ali i min klass

Av Elin Petterssson - 12 februari 2013 18:24

Ja idag var jag inte i skolan :DD

jag var ist hos Nadia (hehe) 

nej men ska nog inte göra något mer spc nu

Puss Elin :****

 


Av Elin Petterssson - 11 februari 2013 20:05

Kunde tyvärr inte blogga när jag kom hem för internet strulade :/

men iaf har varit på träning nu :DD

å när jag kom hem åt vi tårta eftersom pappa fyller år 

imorron är det ingen skola så jag ska kanske dra hem till Nadia

och plugga lite spanska (om vi orkar)'

Puss Elin  :***

   

Haha vackert xD


Ovido - Quiz & Flashcards