elinpettersson

Alla inlägg under december 2012

Av Elin Petterssson - 27 december 2012 15:13

Hejsan!!!

Ja nu så e vi hemma :DD

känns bra har fått lite fler julklappar och käkat mer julmat

men det var nog sista gången :/

men iaf nu ska jag bara ta det lungt kanske läsa el kolla film

Herrå Puss Elin :*********

 

Av Elin Petterssson - 25 december 2012 12:49

Hejsan allihopa!!  

Idag så kmr det inte häda nått spc

eftersom vi var borta igår och kom inte hem spc tidigt

men iaf imorron så ska vi till farmor å då ska vi åka ganska tidigt

så valde vi att ta det lite lungt idag 

men vet inte kanske går ut och gör nått 

Puss Elin :*******

 

Av Elin Petterssson - 24 december 2012 22:04

Hejsan svejsan!!!

Kom hem från mormor för ett tag sen

så nu ska jag bara packa upp lite julklappar o fixa lite 

sen kanske jag ska läsa el nått 

men iaf har varit en jätte bra dag med många bra julklappar :DD

men är ändå as trööött

Herrå Puss Elin :**********

 

Av Elin Petterssson - 24 december 2012 12:12

Hejsan!!!!

Nu så e det ju julafton :DDD

hinner tyvärr inte skriva så mkt nu för vi ska till mormor

Herrå Puss Elin :********'

Av Elin Petterssson - 23 december 2012 19:16

Hejsan svejsan!!!

Har igentligen inte hänt nått spc men iaf...

vi har kläät granen varit ute en sund och nu håller vi på och gör mintkyssar

(tror jag det heter)

men iaf har inte gått så bra vi fick börja om xD

men nu ska det nog gå bra xD (sitter liksom på en helt annan våning och säger att det går bra.. Haha)

blider kommer oxå

Men asså Haha var och kollade hur det gick...

gick det bra då svar nej.... asså dör samma misstag oxå....

men iaf ni kan få en blid från googgle hur det skulle sett ut!!

Puss Elin :*****

   

Lite jul saker <33

 

Ja så har skulle det ju se ut.....

Justja headern kmr nog upp idag ;)

Av Elin Petterssson - 23 december 2012 12:25

Hejsan!!!

Imorron så e det ju julafton men det känns ju inte så :/

när man var mindre var manju tyyp as nervös och upp spelt

men så blir det inte alltid :/ (saknar det)

jag har iaf vait och åkt lite skridskor på skolan vid oss

å nu kanske vi snart ska äta och kanske klä granen :D

men aja ska iaf läsa den närmaste kvarten :DD

Herrå Puss ELin :*********

   

Ja så här såg jag ut när jag var tyyp två år <33

Av Elin Petterssson - 22 december 2012 18:07

Hejsan!!

Eftersom det tyyp e julafton nu så har jag gjort en header :DD

så den kanske kommer ut imorron för jag ska bara fixa den lite till 

men e iaf ganska nöjd hittillss :D

Puss Elin :******

         

Gamla blider allihopa 

men alla har vi ju varit små

(jag vet att du kmr slå ihäjl mig för bliden Nadia men jag bjuder på den :* )

Av Elin Petterssson - 22 december 2012 14:20

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så e det ju tyyp två dar kvar till jul :DD

men idag så har det inte hänt så jätte mkt 

åkte och inskaffa de sista julklapparna på Coop xD

sedan har jag oxå slått in alla julklappar så det e oxå klart nu..

men nu kmr der int hända så mkt mer tar nog det bara lungt :DD

Herrå "God jul" Elin :**    tkr den e så g**la sööt

   

Ovido - Quiz & Flashcards