elinpettersson

Alla inlägg under december 2012

Av Elin Petterssson - 16 december 2012 17:04

Hejsan svejsan!!!!!

Idag så har det hänt en del för det första så har jag klippt mig

så nu har jag as kort hår 

sedan så har jag också varit på träning

ganska jobbigt eftersom vi körde två timmar och vi har tyyp bara 12 st 

så nu så e jag heelt slut men iaf ska nog kolla film eller TV el nått

Herrå Puss Elin :*************

 

Av Elin Petterssson - 15 december 2012 20:37

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så har vi varit och handlat lite julklappar

vi har oxå hunnit baka pepparkakor :DD

(bilder kanske kmr upp imorron om jag orkar )

men iaf nu sitter jag och kollar på TV och sedan kanske jag ska sticka

(misstolka inte) jag menar att jag ska fortsätta sticka mina lovikar vantar

aja ska fortsätta kolla på TV

Herrå Puss Elin :*************

 

Har tyyp snart ätit upp den xD

Av Elin Petterssson - 15 december 2012 12:59

Hejsan svejsan!!!!

Har inte kunnat blogga för jag har sovit över hos Nadia

det var kul vikollade på Ted och Zozo de va as bra

men Ted kanske var något bättre

men nu så ska jag iaf äta och sedan ska jag och Frida till typ stan eller nått

Herrå Puss Elin :**************

Av Elin Petterssson - 14 december 2012 09:17

Hejsan svejsan!!!!!

Just nu sitter vi och har SO

kollar på film

men innnan var det oxå prisautdelning xD

men vi har iaf haft nutids kryss nåra gånger

och då hade Naida vunnit när det verkligen gällde

men jag har vunnit 2 gånger av 4 därför fick jag också pris

Naida fick Daim choklad eftersom hon vann då fick hon välja

 jag blev tyyp först lurad men jag fick också en stor :DD

aja nu ska jag kolla på filmen som inte är spc trevlig

Herrå Puss Elin :*****************

   

Gott xD

Av Elin Petterssson - 13 december 2012 20:09

Hejsan svejsan!!!

Just nu så sitter jag och kollar på uppfinnarna

vet inte riktigt om det är spännande eller nått sånt 

det var tyyp bara tre korv som var rolig

men han åkte ju ut förra veckan :(

men iaf finns inget roligare att kolla på xD

Herrå Puss Elin :**************

 

Miss U  

Av Elin Petterssson - 13 december 2012 17:48

Hejsan svejsan!!!!!!

Kom hem för ett tag sen :DD

var hos Nadia en stund efter skolan 

men nu så ejag hemma och det känns skönt

jag har hunnit med att fixa en jul klapp men den e inte helt klart :/

men iaf passa på nu när bara pappa va hemma ;)

aja imorron börjar vi halv nio (skönt)

Herrå Puss Elin :********************

   

Av Elin Petterssson - 12 december 2012 15:56

Hejsan svejsan!!!!

Nu så e jag hemma 

har varit hos Nadia ett tag oxå och väntar på att Vilma ska komma hem

men hon skulle ha varit hemma för 30 min sen

så jag börjar bli lite orolig....

men aja nu kom iaf pappa hem

Herrå Puss Elin :*******************

 

Saknar det :/

Av Elin Petterssson - 12 december 2012 10:12

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så sitter vi och har matte :/

inte jätte kul men iaf 

sitter tyyp och pratar om talsystem (men jag fattar int vad hon pratar om )

men iaf på NO:n ska vi tjejer gå och ta spruta mot typ livmoderhals cancer

inte jätte kul har redan tagit en och det var inte jätte kul heller

men nu kanske jag ska försöka lyssana på talsystemet

Herrå Puss Elin :****************

 

Awa <33

Ovido - Quiz & Flashcards