elinpettersson

Alla inlägg under december 2012

Av Elin Petterssson - 21 december 2012 18:57

Hejsan svejsan!!!!!

Kom hem från Sara för ett tag sen :DD

jätte kul kolla på film oså

men nu så e jag hemma och har ätit och har oxå slagit in nåra julklappar

men inte alla än :( (hatar att slå in julklappar man kan väll bara ge dem spela roll om de e insalagna man kan ju bara ge dem i påsen ) 

men det e ju kul att öppna xD

aja ska nog bara kolla TV nu kanske

Herrå Puss Elin :****

 

Jul avslutningen förra året

Av Elin Petterssson - 21 december 2012 11:55

Hej allihopa!!

Idag så e det ju första dan på jullovet el ja första hela dan 

men iaf jag och Frida har börjat baka dammsugare....

och nu sitter vi o äter o kollar på film

senare ska jag hem till Sara och vi ska byta julklappar :DD

Herrå Puss Elin :********

  

Saknar nästan ögonblicket då jag fick den och min lärare lurade mig rejält

Av Elin Petterssson - 20 december 2012 19:38

Hej allihopa!!

Nu så e jag hemma för ett tag sen :DD

har bara hunnit äta sedan vi kom hem

köpte tyyp julklapp till mormor å Sara

men nu så ska vi göra knäck <33

Puss Elin :***********

   

 

 

Av Elin Petterssson - 20 december 2012 13:56

Hejsan!!

Nu så har vi fått jullov äntligen

el ja vi kanske slutade för tre timmar sen el nått sånt

aa men nu så har jag ätit och väntar på att mamma ska komma hem

för då ska vi till stan och då ska jag köpa nåra julklappar :DD

Herrå Puss Elin :**************

 

Imorron fyller bloggen ett år :**

Av Elin Petterssson - 19 december 2012 17:55

Hejsan svejsan!!!!!

Kom hem för en stund sen :DD

vi slutade skolan tyyp elva el nått sånt 

men sedan drog vi hem t Hanna och hade skojj

men nu så e jag hemma och har ätit 

å snart så ska jag på träning el ja det e om tyyp en och en halv timme 

men iaf sitter å kollar på TV :DD

Herrå Puss Elin :***********

 

Efter sommar avslutningen 

å snart är deet jul avslutning <33

Av Elin Petterssson - 18 december 2012 20:07

Hejsan svejsan!!!!!

Kom hem för en stund seen :D

vart på Erikslund me Nadia och Hanna :DD

det var as kul 

Naida följde t.ex inte reglerna och fick då göra 12 sit- ups ;)

vi käka oxå lite på Mc D 

men nu så kollar jag på TV

Herrå Puss Ellin :**********

 

Haha gyummy :DD

Av Elin Petterssson - 17 december 2012 20:19

Hejsan svejsan!!!

Nu så e jag hemma från träningen

det var kul hade lite ont men iaf

vi spelade ett tag med de som va två år äldre men vi vann iaf

men vi var en spelare mer,

 men när vi gjorde mål var det inte deras tränare som stod i mål

men nu så kollar jag på tyyp melodifestavalen tror jag 

Herrå Puss Elin :*************'

 

Av Elin Petterssson - 17 december 2012 14:55

Hejsan svejsan!!!!

Nu så har jag kommit hem från skolan :DD

det var en ganska chill da vi arbetade tyyp om uppfinnigar

men iaf nu så e jag hemma 

och sedan ska jag också på träning :DD

Herrå Puss Elin :********************

 

Fick en kommentar idag tyyp "men du har ju lika kort hår som förra året, har det inte växt??" Haha

Ovido - Quiz & Flashcards