elinpettersson

Alla inlägg under december 2012

Av Elin Petterssson - 6 december 2012 16:01

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så e jag hemma :DD

tog enstund eftersom vi körde över sista lektionen 

och den störigaste killen i vår klass blev ännnu störigare på vägen hem    Haha

aja men nu så e jag hemma och det häner inget mer spc idag

Herrå Puss Elin :***************

 

Av Elin Petterssson - 5 december 2012 15:31

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så har jag kommit hem från skolan :DD

det tog ganska lång tid eftersom det tyyp e snö storrm :/

men iaf nu så e jag hemma 

så nu sitter jag och kollar på TV och tyyp sover xD

aja ikvl har jag inget träning eftersom det e snö storm :((

Herrå Puss Elin :*******************

 

Av Elin Petterssson - 4 december 2012 15:37

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så e jag hemma :DD

och snart så ska jag dra till stan 

mst tyyp köpa allt xD

men aja nu ska jag äta nått innan vi åker

Herrå Puss Elin :***************

 

Asså Hahaha ällskar våra miner skrattar forfarande :DDD 

Av Elin Petterssson - 4 december 2012 13:16

hHejsan svejsan!!!!!!

E fortfarande i skolan 

och nu så har vi NO igentligen e vår lärare sjuk

men eftersom vi har prov imorron och tyyp inte har arbetat med kapitlet mst vi plugga

så nu sitter vi i ett klass rum utan lärare inte ens halva klassen men ingen pluggar tyyp

nåra killar sitter och spelar och nåra sitter och pratar 

nån lyssnar på musik och vi plugga 

precis som det ska va xD

aja nu ska jag fortsätta

Herrå Puss Elin :************

 

Av Elin Petterssson - 3 december 2012 20:46

Hejsan svejsan!!!

Nu så har jag kommit hem igen :DD

först så var jag och träna och sedan behövde jag åka med och kolla gymnasium

eftersom Frida ska börja i ettan nästa år så e hon runt och kollar på olika

och vi tränade i den gympasalen nu och då fick jag följa med

för jag orkar inte direkt gå hem när det tyyp e  - 10 grader xD

men nu så e jag iaf hemma och snart så ska jag kolla på SOS- barnbyar

det e as bra eller ja ibland kanske det kan bli lite rörande men det är bra och se hur andra har det!

aja nu orkar jag inte skriva mer 

Herrå Puss Elin :******************

 

Av Elin Petterssson - 3 december 2012 16:20

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så e jag hemma från skolan :D

det var inte så jobbig da mest bara rolig 

ikvl så e det träning

inomhus som tur e 

Herrå Puss Elin :****************

 

Av Elin Petterssson - 3 december 2012 11:36

Hejsan svejsan!!!!

Nu så sitter jag, Nadia och Hanna och chillar

men sedan kom Ali och då blev det inte lika roligt

men nu drog han in i mys rummet  :D

vi börjar om tyyp 45 min as sköönt

Herrå Puss Elin :***************

 

 

Av Elin Petterssson - 2 december 2012 11:55

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så har jag bakat lussebullar 

det kanske kommer upp bilder senare från Fridas blogg

men iaf om ett tag ska jag på träning så snart ska jag äta 

Herrå Puss Elin :**************

  Pepparkakorna vi gjorde i fredags :DD

Ovido - Quiz & Flashcards