elinpettersson

Alla inlägg under december 2012

Av Elin Petterssson - 11 december 2012 15:56

Hejsan svejsna!!!!!!

Kom hem för ett tag sen från skolan :DD

men nu så sitter jag i soffan med choklad och fiml på data :DD

men iaf snart ska jag till stan och fixa lite saker eller vad man nu ska säga xD

ja men nu finns det nog inte så mkt mer att säga

Herrå Puss Elin :***************

 

Av Elin Petterssson - 10 december 2012 19:17

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så e jag hemma äntligen

när jag kom hem från skolan så skulle vi åka på Vilmas dans föreställning

men men.....

nu så så e jag hemma och e as trött men jag ska slå in presenten som e till spanskan imorron eller ja den e ju inte till spanka men ska iaf slå in den

men nu så ska jag kanske kolla på TV eller nått sånt

Herrå Puss Elin :**************

 

Men Haha

Av Elin Petterssson - 9 december 2012 17:24

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så har jag kommit hem från erikslund

köpte lite saker 

men nu så ska jag spela Just dance 3 xD

Herrå Puss Elin :*********

Av Elin Petterssson - 8 december 2012 17:25

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så e jag hemma 

e as trött så nu ska jag nog chilla i soffan med godis :DD 

men jag kanske borde äta nårr oxå innan

Herrå Puss Elin :************

Av Elin Petterssson - 7 december 2012 23:15

Hejsan svejsan!!!!

Jag e så hilma glad tänk att Awa vann

visst ett tag tyckte jag det var ganska självklart men iaf e så hilma glad

jag har gillat henne ändå sedan Audition (stav.)

men iaf hon e as grym

Herrå Puss Elin :****************

Av Elin Petterssson - 7 december 2012 21:28

Hejsan svejsan!!!!!!

OMG e as glad Awa kom till final duell

herrguud visste att hon skulle klara det

LOVVEEE HEER <33333

Herrå Puss Elin :**************

   

Av Elin Petterssson - 7 december 2012 20:05

Hejsan svejsan!!!!!

Nu kollar jag på X- factor :DD

final som Awa ska vinna (såklart)

hon e ju as gryyymm

men om hon inte vinner kommer jag får dammmmmppp!!!!!!!

men aja nu ska jag kolla

Herrå Puss Elin :******************

Av Elin Petterssson - 7 december 2012 18:23

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så e  jag hemma :DD

åkte till stan precis efter skolan så jag hann int blogga då

men nu gör jag det 

jag har köpt tyyp lite jul klappar oså vill inte nämna nått eftersom 

det finns de som läser den här bloggen xD

men iaf snart tror jag vi ska äta

sedan ska jag bara mysa lite i soffan <33

Herrå Puss Elin :************

 

Ovido - Quiz & Flashcards