elinpettersson

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin Petterssson - 24 mars 2013 12:53

Har inte hänt nått spc 

har bara tagit det lungt

kul att varasjuk när det bara e tyyp fyra dagar kvar tills vi åker :/

okej e inte as sjuk är tyyp hostig, förkyld och har typ lock för öronen :/

men är ändå på bra humör xD

sitter och laddar upp lite bra musik till resan

Puss Elin :**

 

Tror typ att jag såg GUD xD

Av Elin Petterssson - 23 mars 2013 17:21

Är hemma nu 

okej nni kanske inte vet vaart jag har varit (lite konstig mening)

aja har iaf varit hos Sara 

hade as kul men e lite förkyld och då blir livet lite sämre :/

e iaf hemma nu och sitter och käkar kladdkaks muffins :DD

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 22 mars 2013 14:44

Kom hem för en stund sen :DD

var inte så jobbig skol da inget spc lixsom

men vi fick tbx våra NO- pov vi skrev i tisdags

käslan när jag först såg att det de stod A men trodde inte att det var betyget kolla då på Hannas då stod det typ B och då fattade jag att jag verkligen hade fått A :DDDDDD

asså dog seriös fick A på ett kemi prov om syror och baser kemi är ju tyyp det svåraste av NO ämnena

å jag var as nervös att jag skulle få mitt fösta F xD

iaf ska bara ta det lungt nu

Puss Elin :***


Av Elin Petterssson - 22 mars 2013 12:16

Sitter i skolan nu 

det var ganska lungt ett tag tills Mosti och Ahmed kom

men nu är det fullt liv:/

aja kan inte skriva mer nu Ahmed trögar sig

Puss Elin :**

Av Elin Petterssson - 21 mars 2013 16:16

Är hemma från skolan nu 

okej kom hem för typ en halv timme sen xD

men ska inte göra så mkt nu

men ska dra på nån teori grej ikvl 

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 20 mars 2013 18:52

SItter och fixar klart det sista på engelskan och SO:n

men livet blir lite bättre med Spotify :DD

träningen var inställd idag vliket hade både fördelar och nackdelar 

är as taggad om en veckar ryker jag (ÄNTLIGEN lixom)

iaf ska fixa klar nu

Puss Elin :**

 

Haha mobboffer som lyssnar på 1D xD

(Nadia kmr har fortfarande inte glömt vad som hände på idortten igår!)

Av Elin Petterssson - 20 mars 2013 11:20

Haha aa e as stolt över mig själv eftersom jag gjort halva So- läxan

och tränade på glosorna tyyp fyra gånger och fick alla rätt två gånger :DD

men mst ändå göra klart hela SO:n  :/

Puss Elin :**

 

Haha ser as trött ut

Av Elin Petterssson - 20 mars 2013 08:33

Idag så e jag ledig eftersom det e studiedag

men jag har tvingat mig själv att plugga tyyp träna på spanska 

och göra SO

men nu ska jag bara ta det lungt

Puss Elin :**

 

Ovido - Quiz & Flashcards