elinpettersson

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin Petterssson - 4 mars 2013 19:48

Hemma från träningen nu :DD

det var inte så jobbigt men lite kanske xD

men ska måla naglarna nu så vi får se hur de blir

Puss Elin :**

 

Proffs

Av Elin Petterssson - 4 mars 2013 16:05

Kom hem nyss från skolan tyyp :Dd

men ska snart börja fixa mig inför träning

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 4 mars 2013 11:41

Är i skolan nu och igen ro här inte xD

men lite kul är det oxå 

men har spanska snart

Puss Elin :**

   

Normala

Av Elin Petterssson - 3 mars 2013 21:24

Haha rolig rubrik (NOT)

nej men har ju inte bloggat idag 

har varit tyyp halva dan hos Sara :DD

men nu håller jag på och laddar inför skolan 

Haha nej men ska läsa en stund nu

Puss Elin :**

Av Elin Petterssson - 2 mars 2013 11:39

Ja nu så e jag hemma från årets första 11- mannan match :DD

gick inte så jätte bra eftersom att det var den första men men......

om ett tag ska jag äta och sedan ska jag bara ta det lungt och vila

Puss Elin :**

 

Om ungefär tre veckor och nåra dar blir det kul att få åka till USA igen <3

Av Elin Petterssson - 1 mars 2013 16:47

Har kommit hem från Erikslund nu

skulle köpa present till Emme men det blev lite till xD

men nu ska jag tyyp läsa el nått 

Puss Elin :***

 

Av Elin Petterssson - 1 mars 2013 12:48

Har varit på träning idag igen xD

men nu ska jag äta och sen tyyp spela sims <3

Puss Elin :***

Ovido - Quiz & Flashcards