elinpettersson

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin Petterssson - 9 mars 2013 15:12

Sara har åkt hem nu 

men kmr kanske tillbaka om vi ska gå till Empas party 

men här kmr iaf nåra bilder

Puss Elin :**

                 

:DD

Av Elin Petterssson - 9 mars 2013 10:23

Haha lite konstig rubik

nej men idag så har jag städat mitt rum (men på mitt sätt dårå)

men snart kmr Sara så ska vi göra nått här kanske går ut el nått men det kmr nog bilder 

Puss Elin :**

  Roosa, jag, Maja och Hanna

  

Haha älska verkligen Joannas och Williams min 

Saknar gamla tider <3


Av Elin Petterssson - 8 mars 2013 21:33

Har inte kunnat blogga så mkt idag 

har varit hos Sara drog efter skolan och kon men tyyp för en halv timme sen :DD

det har iaf varit en bra da och inte så mkt å säga om 

Puss Elin :**

'  

Av Elin Petterssson - 7 mars 2013 18:58

Nu så har jag kommt hem 

jag har ju såklart varit i skolan men efter var jag hos Nadia

och gjorde lite på SO läxan 

men ska tyyp komma på en egen religion  (inte sådär jätte kul)

men nu e jag hemma å har ätit lite pannkakor

Puss Elin :**

 

Haha fick tyyp datan över mig om ni fattar

Av Elin Petterssson - 6 mars 2013 19:41

Har varit på en halv träning nu

lampona funkade inte så vi fick anväda lite mobiler

men sedan blev det för mörk så vi slutade tidigare

Men nu ska jag bara ta det lungt och läsa el nått

Puss Elin :***


Av Elin Petterssson - 6 mars 2013 15:24

Hemma från skolan för ett tag sen :DD

men nu mst jag fortsätta på engelska abetet

vet att jag sagt det fler dar men det går inge bra igår 

vi ska göra om ett land och av nån anledning fick jag två xD

nej men igår hittade jag bara flagga och skrev huvudstad

och idag har jag hittat massa bilder

så nu mst jag börja skriva på riktigt

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 6 mars 2013 12:44

Nu så har vi slöjd men läraren är tyyp skadad 

 så vi får göra tyyp vad vi vill medans vår lärare (vikarie) försöker läsa xD

men jag ska ändå försöka jobba lite på engelska arbetet

Puss Elin :**

   

FA

Av Elin Petterssson - 5 mars 2013 15:49

Är hemma från skolan nu :DD

Slog nytt rekord på bibtestet mitt nya rekord är nu 10.6 :DD

as skolt 

men nu ska jag böraj på engelska arbetet

Puss Elin :**

   

Ovido - Quiz & Flashcards