elinpettersson

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin Petterssson - 15 mars 2013 14:43

Hemma nu :DD

har int hänt nått spc idag 

men om ett ta ska jag dra på träning

så det blir min fredakväll men det kmr nog inte bli så träkigt

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 14 mars 2013 16:28

Kom hem för en stund har varit i skolan ofc

men nu e jag hemma och kanske borde göra läxor

men e man lat som jag så hittar man alltid på något roligare xD

aja men ska väll försöka plugga (om ett tag)

Puss Elin :**

 

Jag ser ju as mobbad ut när jag kollar på den lite "bättre" el va man nu ska säga


Av Elin Petterssson - 13 mars 2013 15:29

Nu så e jag hemma :DD

har varit en helt okej dag inte nått spc 

men nu ska jag bara plugga (typ för att jag inte har nått liv)

Puss Elin :**

 


Av Elin Petterssson - 12 mars 2013 17:23

Hemma nu

var hos Hanna en stund efter skolan :DD

vi gjorde inte spc mkt men vi hade iaf kul (säger vi )

men idag händer det inte så mkt mer ska tyyp bara plugga lite 

Puss Elin :**

 

Don´t wake  me up if this is a dream!

Av Elin Petterssson - 11 mars 2013 15:13

Nu så e jag hemma från skolan vi hade inte SO i slutet 

så vi slutacde tidigare

men nu mst jag göra läxor så jag inte hammnar efter för mkt när vi ska till USA

Puss Elin:**


Av Elin Petterssson - 10 mars 2013 16:37

Nu så har vi varit ute och fotat :DD

bilderna kom lite sent men iaf

nu ska jag bara ta det lungt å så 

Puss Elin :**

                                     

Av Elin Petterssson - 10 mars 2013 14:33

Har inte hänt så mkt spc nu på morgonen 

men jag och Frida ska ut och fota så det kmr kanske en blidbomb sen 

Vad tkr ni förresen om resultatet i Mello??

jag tkr iaf att det var fel låt som vann eftersom det inte var Sverige som röstade fram Robin 

vi röstade ju fram YOHIO men eftersom han inte fick tillräckligt med poäng från utlandet vann han inte

därför var det inte Sverige som avgjorde vem som vann

 men nu ska jag dra ut

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 10 mars 2013 09:30

Hann ju inte blogga nått mer igår men det var as kul :DD

fast än kanske mello tog tyyp upp allt men vi satt ju ändå å pratade

men nu så har jag vaknat och ska väll äta frukost el nått nu

Puss Elin :**

 

Ovido - Quiz & Flashcards