elinpettersson

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin Petterssson - 19 mars 2013 15:41

Nu så e jag hemma från skolan 

men nu mst jag plugga lite 

sedan händer det väll inget mer idag

Puss Elin :***

Av Elin Petterssson - 18 mars 2013 16:07

Nu så e jag äntligen hemma :DD

as trött men mst ändå plugga :/

Senare är det träning :D

Puss Elin :***

 

Av Elin Petterssson - 18 mars 2013 14:43

Sitter i sklan nu xD

vi har inte lektion men snart kommer nog vår SO lärare

efter SO:n slutar vi :DD

men då ska jag väll plugga :/

Puss Elin :***

 

Av Elin Petterssson - 17 mars 2013 18:54

Nu så har jag kommit hem från kusinerna :DD

e as trött 

det var mkt dans tyyp med Gangnam style och Sean Banan 

och mkt lek med bliar och Elina tyyp hoppa på mig tyyp 1000 gånger :/

men iaf nu ska jag snart äta 

Puss Elin :**

Av Elin Petterssson - 16 mars 2013 19:10

Kom hem för tyyp en halv timme sen från grannarna

e ganska trött nu 

men jag mst ändå plugga lite 

men ska väll äta och om en timme typ

Puss Elin :**

   

Av Elin Petterssson - 16 mars 2013 13:43

Nu så har jag kommit hem från matchen :DD

det blev tyyp 4-0 el 5-0 till oss 

men nu ska jag äta är as hungrig 

senare jag vi gå och fika hos grannarna 

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 15 mars 2013 21:08

Har varit och tränat nurå 

lite jobbigt att ha den på fredagar men de känns ändå okej efteråt 

men nu ska jag bara ta det lungt chilla framför TV:n :DD

imorron e det match tyyp elva så vi får se om det kmr inlägg innan deet

Puss Elin :**


Av Elin Petterssson - 15 mars 2013 16:28

Lite musik nurå

Cimorelli är en grupp med 6 st systrar

 Christina: 22 år Katherine: 21 år Lisa: 19 år Amy: 17 år Lauren: 14 år Dani: 12

De är 11 syskon men det är bara 6 st med i Cimorelli

de har flera miljoner visningar på flera covers 

En grym cover med ungefär 10, 5 miljoner visningar

En annan med 1, 8 moljoner visningar

De har ju sjöngt ett tag jag lyssnade en del för ett ta sen men det har blivit mer nu!

Puss Elin :**

Ovido - Quiz & Flashcards