elinpettersson

Alla inlägg under april 2012

Av Elin Petterssson - 25 april 2012 19:32

Hejsan svejsan!!!!!!!

Idag så har jag varit i skolan:)

då gjorde vi manus till en pjäs som jag tror att jag srivit om tidigare :)

men idag så var det inte bara jag som jobbade det var två som iaf försökte hjälpa till emn ingen hänger med för det tycker att jag skriver föör fort men jag tycker att jag skriver jättte söligt :)

aja jag har jue inte bara skrivit manus för efter skolan var jag och en tjej till hemma hos Nadia och då bakade vi igen (jag och Nadia äääälska att baka :**)

Herrå Puss Elin:***

   muffina som vi bakade  i   glassen som jag precis åt upp  

Av Elin Petterssson - 24 april 2012 20:34

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så har jag kommit hem från träningen det gick bätterän vad jag trodde :)

jag har oxå hunnit att göra klart läxor så nu kollar jag på matchen :)

och sedan ska jag bara sovvva tills jag vackar

det som e såå hilma chill på onsdagar e att vi har sovmorgon och då ska man jue så klart sova ;)

aja nu ska jag kolla på matchen 

Herrå Puss Elin:***

 

Av Elin Petterssson - 24 april 2012 16:34

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jag kommit hem från skolan och så har jag gjort lite läxor men ska göra lite mer tyyp som läslogg :)

sedan ska jag kanske på träning annars ska jag inte gå för jag har as ont i knät eller inte jätte ont men  ganska

Herrå Puss Elin :**** 

Av Elin Petterssson - 23 april 2012 18:22

hejsan svejsan!!!!!!!!

Nu så har jag kommit hem från Nadia och skooolan :)

hoos nadia bakade vi kladdkaka jävligt nöjd asså :)

men problemet var att en hälllde i föör mkt sallt tyyp två krm ist för en!!!! :O

men snart ska jag äta Tacos gott men inte jätte gott :)

senare ikväll skajag kolla på TV inför esc :)

Herrå Puss Elin:**

(shout it out!!!! )

Av Elin Petterssson - 22 april 2012 19:26

hejsan svejsan!!!!!!!!

Ida ghar jag inte hunnit blogga så mkt

men jag har en anledning ;) 

imorse så hade jag match och då mötte vi västefärnebo

vi vann med 6-3-el 5-3 ingen vet säkert bara domaren haha alla anrda säger olika :D

aja sedan så var jag hos Nadiadå tittade vi på mer fotboll eller mer kan man väll inte säga men iaf 

men nu e jag hemma igen och ska snart börja packa liite idrottskläder till imorron då det e skola :(

Herrå Puss Elin:**

Av Elin Petterssson - 21 april 2012 17:55

Hejsan svejan!!!!!

Nu så har jag kommit hem från mormor :)

Elina var där och jag hade jue inget annat vettigt att göra så då åkte man såklart:)

Men nu måste jag träna lite på klädes plggen i spanska till provet oh jag kom på bäästa iden asså så smaaart :)

Men nu måte jag träna på det 

senaer ikväll ska jag kolla om jag e smartare än en femteklassare

jag vet att deet kanske låte lite konstigt men jag tycker jue att det är såå kul när man ändå fattar att men e en dumbom som nt kan nånting ;)

Herrå Puss Elin :****

Av Elin Petterssson - 21 april 2012 11:49

Hejsan svejsan!!!!!!

Idag så har jag stäädat :(

lite jobbigt men roligare med muisk ;)

idag händer det nog inget spc kanske om jag orkar ta fram oanska boken el NO bpken och pluggar lite :)

el så kollar jag på när mitt lag spelar en match (jag ska spela imorron)

aja nu ska jag bara va inne lite på datan :9

herrå Puss Elin:**

Av Elin Petterssson - 20 april 2012 18:21

Hejsan svejsan!!!!!!!

Idag så e det fredag och e vääldigt rolig da i skolaaan jag fick as mkt beröm av en lärare på ett arbete jag gjort asså herrregud jag fick as mkt mer självförtroende :D:D:D:D:D:D

haha och på svenska skulle vi skriva manus till en pjäs det var bara jag och en annan kille som tog det seriös (av nån anledning kommer jag bara i grupper med kkilar :S faast en tjej den här gången men hon är alltid sjuk på fredagar då vi gör det här grupparbetet) Men då fick jag också beröm av läraren eller det fick jue den andra killen oxå XD

efter skolan så åkte jag och några andra tjejer och badade det var jätte skönt och nu känner jag att det var länge sen jag badade innan det :)

aja nu har jag kommit hem och e ass trött :(

men nu så ska jag äta

Herrå Puss Elin:**


Ovido - Quiz & Flashcards