elinpettersson

Alla inlägg under april 2012

Av Elin Petterssson - 6 april 2012 17:30

Hejsan svejsan!!!!

Det blev inget va me nån kompis men jga hade kul iaf 

och man kan jue gissa varför :P
min stora syster bakar tyyp macarons till på söndag då vi ska till mormor

aja hon gjorde krämen som e i mellan de

och detvar nästan som en cirkus

Frida tyyp klagade för att hon ville jue gö snygga så hon bad om en sprit el vad det heter men mamma tyckte att hon bara kunde bre och sedan så sa mamma att hon kunde ta spritsen men neej då kunde man brre på det

asså fatta hur kull det är att va publik XD 

aja nu ska jag nog bara softa framför tv ;)                              

  Herrå Puss Elin :***

Av Elin Petterssson - 6 april 2012 14:42

Hejsan svejsan!!!!

Nu swå har jag ätit mat 

inte jätte gott precis men sedan fick vi jordgubbar och glass guuuud vad jag har längtat till jordgubbarna 

 haha liite bilder oxå aja nu ska jag väll gö nått annat

Herrå Puss Elin :**     

Av Elin Petterssson - 6 april 2012 13:19

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jag kommit hem från Nadia 

vi var uppe till idag XD

så man kan jue gissa att jag de as trött 

när jag var där fick jag henne att skapa en blogg http://www.naddizz.devote.se/           hon skrev att jag skulle me och bowla när jag inte ska hon liksom bara skrev det utan att jag sagt att jag kan XD            (så rolig assså  :**)                                                  aja nu ska jag äta och sedan ska jag kanske va me nån möjligtvis SARA kanske:**         Herrå Puss Elin :**                                                                                                                      lockarna är kvar sen igår :** 














Av Elin Petterssson - 5 april 2012 19:38

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jag kommit hem från Natur historiskan riks museumet (stav.)

det som var tråkigast var att utrställningen men människa ocxh så vvar stängn för renovering på den utställningen finns det jue mest saker att göra och inte att titta på ;)

aja nu så ska jag snart dra till Nadia igen XD 

jag kan jue inte släppa henne liksom :** men nee visst kan jag det omg skojade igen love u (även om du kan vara riktigt jobbig och efter ibland :*** )
 aja ska bara pac ka och sen dra

en till rolig sak var att jag fick min nät tröja idag som jag beställde några dagar tidigare

Herrå Puss Elin:***

 

Av Elin Petterssson - 4 april 2012 19:44

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jag kommit hem från tränigen :)

innan så var jag hos Nadia sedan glömde jag bort träningen så jag hann inte blogga innan hehe :)

efter träningen nu då så tog jag en glass ;)

  haha jag ser as rolig ut   :)                                                                      aja imorron ska jag till natur historiska med Nadia så jag kanske inte hinner blogga men jag hinner nog när jag kmr hhem förhoppnings vis men nu ska jag ducha             hehe :)  Herrå Puss Elinh :***







Av Elin Petterssson - 4 april 2012 11:46

Hejsan svejsan!!!!

Nu så har jag ätit det där konstiga som Frida gjorde det var vekligen konstigt 

det var inte heller jätte gott men helt ok 

aja nu veet jag iaf vad jag ska göra 

antingen ska jag plugga eller så ska jag baka liite till eller så ska jag kanske va med nån el så fast jag veet inte fortfarande det vore jue bra att plugga för jag kan tyyp ingentin 

aja vad jag än väljer kmr jag ha nått att göra förhoppnings vis tills jag ska på träningen ikväll :)

Herrå Puss Elin :***

Av Elin Petterssson - 4 april 2012 09:29

Hejsan svejsan!!!!!!!

 För ett liite tag sen vaknade jag och då började ja med att plugga till provet som vi har nästsa vvecka sedan åt jag frukost och nu sitter jag och kollar på tv och sitter vid datan:)

Idag tror jag inte att jag ska göra något spc 

mest bara plugga och laga nån konstig mat som Frida har gjort

vi ska nog oxå baka liite påsk godis och kakor tiill påsk mmm..... 

aja orkar inte skriva mer nu 

Herrå Puss Elin :*** 

Av Elin Petterssson - 3 april 2012 16:27

Hejsan svejsan!!!!

NU så kom jag hem för badet för en liite stund sen :)

jag e as trött men jga måste bara gå på träningen hehe jag tvingar mej själv 

några bilder på badet finns på min syrras blogg: http://www.fridiz.devote.se/                fast hon har inte fått nå bilder på tyyp när jag hoppa från trampolinen som jag ville :(     hon tog några bilder iaf :P                                                                                                    aja nu måste jag dra                                                                                                            Herrå Puss Elin :***





































Ovido - Quiz & Flashcards