elinpettersson

Alla inlägg under april 2012

Av Elin Petterssson - 3 april 2012 08:08

Hejsan svejsan!!!!

Snart ska jag till ett badpalats nånstans :P

efter det här inlägget kanske jag inte hinner med nå felr för sen har jag träning och så hammnar allt annat ivägen men ett inlägg blir det jue iaf idag men jag kan försöka slänga in ett till:)

aja nu ska jag snart dra

Herrå Puss Elin :**

Av Elin Petterssson - 2 april 2012 17:14

Hejsa svejsan!!!!!

Nu så har jag köp en cykel men jag tänkte visa vad jag köpte på eriskslund :)

man kanske inte ser så bra men det e en lime grön topp, ett svart paraply, chklad, och något manb har under benskydden så att de inte glider ner (till fotnollen )

men jag köpte jue såklart oxå en present till Maja:)

aja nu så ska jag inte göra något spc kanske bara äta och chilla  tyyyp :P

Herrå Puss Elin :**    

bjuder oxå ppå en bild på mej ;)   

Av Elin Petterssson - 2 april 2012 15:41

Hejsa svejsan!!!

NU så må ste jag  jälla mej för jag ska åka och kolla på cykel 

men jag kan blogga liite mer sedan näär jag kmr  hem då kan jag oxå 

berätta vad jag köpte.

Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 2 april 2012 08:44

Hejsa svejsan!!!!

Idag så kmr jag ha mkt att göra så vi får se om jah hinner blogga igenn men jag tror jag hinner 

aja jag ska iaf åka runt väldigt mkt som jag skrev igår :)

men jag har faktiskt en sak till på listan och det är prov pluggningen :(

vi har prov nästa vecka om judendomen 

det svåraste e att kunna orden jag menar vem använder Rosh Hashana el Chanukka vem asså????? 

men man lär väll sej dett till slut efter tyyp nått års träning XD 

 neej jag vill lära mej det till torsdag nästa vecka ;) hehe

aja vi får se om jah hinner blogga sen 

Herrrå Puss Elin

   

Liten bild på mej :)

Av Elin Petterssson - 1 april 2012 19:35

Hejsan svejsan!!!!!!!

YYYEEEEESSSS nu så har jag äntligen fått till min header som jag änntligen kan bli nöjd med kommentera den jätte jätte gjärna om du tyyp har nån fobi för den kan jag ändra men kmmentera i så fall ;)

aja nu orkar jag inte skriva mer 

tre inlägg på en da OMG plus en header :) (ssssstttooolllllllllt)

Herrå Puss Elin :****

as glad för header så hoppas ni gillar den 

Lov

Av Elin Petterssson - 1 april 2012 19:15

Hejsan svejsan!!!

Imorrron så e det jue måndag men vi har jue påsklov så nu kan jag nt göra en ledsen min som jag brukar :)

imorgon veet jag iaf att jag ska till erkislud och bäckby och till kanslit 

så de te en ganska lång lista aja på erikslund ska jag köpa en present till min sötnos Maja, på bäckby ska jag äntligen köpa min efter längtande cykel och sist men inte mist ska jag till kanslit och prova en overall :)

jag kan oxå medella att om det går enligt planerna kmr ni få se en header på denna blogg snart men det kmr inte bli så bra eftersom att det e min första det kanske kmr bli bättre när jag oxå fått hjälp av en av min proffs vänner :)

aja nu ska  jag kolla liite på TV 

Herrå Puss Elin :**

2-1

Av Elin Petterssson - 1 april 2012 14:20

Hejsan svejsan!!!!

NU så har jag kommit hem från matchen för ett tag sen 

det blev 2-1 till BK :(

Nej jag skojade bara 

det var jue såklart att vi vann ;)

Idag så e det jue första april och jag kmr allldrig glömma vad som hände just den här dagen för några år seddan hehe

Idag så kom jag först nt ihåg att det var första aprill så jag fick en hjärt attac tyyp när en sa nått till mej idag (det kmr jag nog nt heller glömma XD )

aja nu ska jag nog inte göra så mkt annat kanske bara plugga till de två proven som snart har 

Herrå Puuss Elin :**

Av Elin Petterssson - 1 april 2012 09:22

Hejsan svejsan!!!!!

Idag så har vi match igen ddå :)

denhär gången e det mot BK 30 99 tror jag 

vi har spelat mot båda innan och såklart är vi till och med bättre än 98 ;)

måste åka snart men slänger in inlägget iaf :)

efter matchenkanske jag har nåt annat roligt att säga (alltid när vi spelar mot BK händer nått as roligt som bara inte kan hålla sej för garv )

Herrå Puss Elin

Ovido - Quiz & Flashcards