elinpettersson

Alla inlägg under april 2012

Av Elin Petterssson - 19 april 2012 16:01

Hejasan svejsan!!!!!!

Nu så har jag kommit hem från skoaln och ska nu plugga till Spanska provet och gö musik läxan ifall jag hinner och kanske  SO vem veet

senare ikväll ska jag på Eric Saade konsert

men nu måste jag skynda mig och säga till mamma att hon mååste stämma gitarren innan hon åker 

Herrå Puss Elin:***

 

Av Elin Petterssson - 18 april 2012 15:51

Hejsan svejsan!!!!

Nu så har jag kommit hem från skolan men det va ändå ett tag sedan :)

jag har hunnit med att göra läslogg och så har jag tränat lite på ackorden till musik läxan det var gitarr läxa och då hade jag för långa naglar för att spela ett G så jag behövde klippa dem :(

men nu ska jag plugga liite till NO provet till på tisdag

Herrå Puss Elin:***

Av Elin Petterssson - 18 april 2012 12:41

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så e jag i skolan och vi sitter i nått rum jag vet inte riktigt vad man ska säga att det är aja bild kommer

här är det iaf :)

en ungen kunde inte vara med på bilden för hon muppade bara sig

aja nu har vi svenska så jagmåste dra

Herrå Puss Elin:** 

Av Elin Petterssson - 17 april 2012 16:23

Hejsan svejsan!!!!

Nu så e jag hemma från skolaln och ska plugga till SO provet till imorro

sedan ska jag göra liiite engelska och kanske plugga till NO eller träna på spanskan 

nått ska jag iaf gö men inte allt men jag mååste plugga till SO provet så att jag inte får FFFFFFF 

sendan ska jag oxå på träning men det är låångt kvar :)

aja nu mååste jag  plugga

liite biler från idag och för länge sen XD

   bilder från förut      bilder tagna idag:)      

Herrå Puss Elin:***                                                                                                                  



Av Elin Petterssson - 17 april 2012 12:14

test  

Av Elin Petterssson - 17 april 2012 11:56

Hejsan svejsan!!!!!!!!!!!!!!

Nu så har vi håltimme från matte tror vi men vi har bara frågat en person

så det kan komma en vikarie :)

haha just nu sitter jag i nått rum med Roosa och Maja

vi e inne på gsm och lyssnar på musika

Herrå Puss Elin :****

Av Elin Petterssson - 17 april 2012 10:36

Hejsan svejsan!!!!

Jag glömmde helt bort att visa armbandte jag gjorde

i slöjden imorse:)

   jag gjorde den blå :)

Herrå Puss Elin:**

Av Elin Petterssson - 17 april 2012 10:27

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så har vi NO 

och anledningen till att jag hann blogga är för att jag och ohud blev nyss klara med våran labbbbbbb

men vi ska snart börja jobba igen:)

iadg så slutar jag halv fyra :(

men nu måste jag sluta för vi ska börja jobba igen 

Herrå Puss Elin:**

Ovido - Quiz & Flashcards