elinpettersson

Alla inlägg under april 2012

Av Elin Petterssson - 16 april 2012 19:35

Hejsan svejsan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag så har jag varit i skolan :)

det roligaste var idrotten såklart ;)

men efter skolan var jag hemma hos Nadia och gjorde liite läxor och kollade på gamla bilder assss roligt:)

just nu så håller jag på och pluggar inför provet om kristendomen

Herrå Puss Elin :***

gammal bild på mej och ohud

ohuds blogg: http://ohudsiraj.blogg.se/   

Av Elin Petterssson - 15 april 2012 17:08

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jag lagt ut en ny header hoppas ni gillar den och denna gång har jag inte gjort en miss som på förra XD

Herrå Puss Elin :**

Av Elin Petterssson - 15 april 2012 11:33

Hejsan svejsan!!!!

Nu så har jag  kommit hem från träningsläget 

det var as kul men jag tror att vi va uppe liiiite förlänge för att vi skulle kunna gå upp till halv sju :)

men man blev ändå ganska klar vaken då för tre st satte sina mobiler på samma alar vid samma tid och det va iphone så klockorna gick jue liiika 

ni kan jue bara gissa vilket oljud det blev :)

aja vi har iaf tvåp tränngar en igår och en idag

båda träningarna var jobbiga för den igår var seent på kvällen och den idag var tidigt på morgonen jag fattar inte heller vrf de lägger träningar då eftersom att det e jue då man e tröttast (enligt mej) men iaf

aja snart ska jag äta och senda veet jag inte var jag ska gö

Herrå Puss Elin:***

Av Elin Petterssson - 13 april 2012 17:32

Hejsan svejsan!!!!!! 

Nu så e jag klar och ska snart åka el cykla

jag har oxå liite bråtton för att jag ska träffa emme snart em njag slänger in ett inlägg iaf:)

jag kmr hem ganske sennt så jag kmr inte kunna blgga då så nästa inlägg blir väll om två dar men aja nu måååste jag rusa 

Herrå Puss Elin:**

Av Elin Petterssson - 13 april 2012 14:25

Hejsan svejsan!!!!!!!

Snart ska jag på party men föörst har jag mycket att gö:)

t.ex att slå in presenten sen mååste jag byta om och kankse liite annat kanske duscha oxå el neej klart jag ska det ;)

Men först mååååååste man jue va inne på datan ;)

Herrå Puss Elin:**************************************************
***********

Imorron kmr jag inte hinna blogga för då har vi först match på morronen sen har vi tränings läget till söndag :)

as roooooooliiggggggggggt :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Av Elin Petterssson - 12 april 2012 16:27

Hejsan svejsan!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu så har jag kommit hem från skolan och gjort min läslogg :)

I skolan gjorde vi en asssssssssss god wok på hemkunskapen :**

Och så hade vi fotbolllllllll oxå ganska roligt förutom sista matchen som var rolig ett långt tag men inte de sista sekunderna och det veet alla som va där ;)

snart så har jag träning okej inte snart men tyyp kl 18.00

haha det e visst två och en halv timme kvar :)

Nu så ska jag ba va inne på datan 

Herrå Puss Elin:**


Av Elin Petterssson - 12 april 2012 09:33

Hejsan svejsan!!!!!

Jag hann tyvärr inte blogga igår för jag hade tränig och vad as trött efter så jag orka inte blogga:(

Men idag så hade vi prov i SO 

det var lättare än vad jag trodde

snart har vi hemkunskap och då hade vi en läxa om kostcirkeln

men jag kan tyyp bara hälften

idag på SOn då va hade rast gjordfe jag en nyy header så det kmr komma en nyy snart kanske om en vecka ellerså ;)

Men nu orkar jag inte blogga mer 

Herrå Puss Elin:**

Av Elin Petterssson - 11 april 2012 09:26

Hejsan svejsan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu så har jag LIKU = livskunskap

men vi har ingen vikarie när vår lärare är i Turkiet

så vi gör tyyp vad vi vill

snart har vi SO med en vikarie 

eftre har vi lunch och sen matte och svenska:)

Herrå Puss Elin:**

Ovido - Quiz & Flashcards