elinpettersson

Alla inlägg under april 2012

Av Elin Petterssson - 10 april 2012 20:26

Hejsan svejsan!!!!!

Idag så frågade min nkompis varför jag skriver att jag gör läxor hela tiden (hon går i min klass så hon veet vad vi har för läxor) (ändå frågar hon mig heela tiden)

aja nu ska jag  förklara varför:

Jag skriver oftas inlägget precis när jag kommit hem tyyp 

och då tycker jag att jag ska göra läxor jag planerar oxå det, men sedan hittar jag nått annat kul eller så orkar jag inte och då blir det jue inte av

och då skriver jag jue nästa dag att jag ska gö läxor för att jag nt hann igår så tyck inte att vi har många läxor bara för att ajg skriver det 

igentligen får jag bara nån slags panik då vi har prov annars chillar jag med läxor men jag lämnar in de iaf ;)

aja då veet ni det:)

nu så ska jag plugga liite inför provet i spanska (deet e sant för jag kan ingenting och det e näst vecka så jag har nån slags panik)

Herrå Puss Elin:**

Av Elin Petterssson - 10 april 2012 16:16

Hejsan svejsan!!!

Nu e jag hemma från skolan:)

men man fick cykla hem i össss regn :(

ville tyyp hänga uupp mig på tork

just nu så gör jaag liite läxor 

och så ska jag snart på träning

Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 9 april 2012 19:11

Hejsan svejsan!!!!

Nu så e jag  hemma igen :)

efter en lång da kmr men hem igen XD

nej men aa vi har gjort tyyp allt känns det som denna annan dag :)

aja när jag kom hem hade syrran gjort liite amerikanske pannkakor eller plätta som vi har i Sverig (amerikanska ska ju vara liite mindre)

de va iaf as goda  XD

imorron e det skola igen efter detta händelse rika lov 

det hände nått varje dag :)

imorron veet jag inte heller om jag hinner blogg det e ju skola och läxor och sedan träning men jag hinner förhoppningsvis :)
Herrå Puss Elin :**

 



Av Elin Petterssson - 9 april 2012 10:43

Hejsan svejsan!!!!

Nu så har jag nysss gjort klart min NO läxa till imorron XD

fick nån slagt panik :)

men nu är den klar det var jue ändå ganske roligt :)

jaapp rubriken heter jue ****** NÄSTA XD igentligen ska det jue vara en stad där SAra bor men jag orkar inte säga namnet :)

men nej det e så att jag kan inte gö det för man veet jue inte vad som kan hända och det e jue min kompis som bor där och jag kanske inte får nämnan staden på nätet

men om du frågar säger jag XD

aja nu så ska jag väll fixa så att jag kan dra

då kanske rubriken borde heta Badrummet NÄSTA XD hehe

Herrå Puss Elin


Av Elin Petterssson - 8 april 2012 18:42

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jag kommit hem från mormor 

det var väldigt jobbigt för Elina har såååååå mkt energi :O

det skillnad ifårn Marcus XD

aja här kmr liite bilder från denna dag:

påskägget vi fick av kusinerna :**

lilla gulliga Marcus nt äns ett år :**

jag och sötizzen Elina :**

 Jag och lilla Marcus :**

kan man ha ett charmigare leeende :******

både sööt och  rolig bild XD

kan man leee större :)

sist men nt minst en bild på mej

aja nu har ni maassa bilder på mina kusiner men jag  har jjue ändå fler ;)

just nu sitter jag och äter pan pizza  billys såklart dårå

imorron så ska ajg va med Sara så det kanske blir ett inlägg på kvällen

Herrrå Puss Elin :**      

Av Elin Petterssson - 8 april 2012 11:32

Hejsan svejsan!!!

Snart så ska jag till mormor och fira påsk mina bäästa kusiner kmr oxå <3 :**

ikväll kmr jag nt hinna blogga för jag kmr komma hem sent men ni fick iaf ett inläggXD

men nu ska jag snart börja fixa mej innan vi dra men först måsttte jag bara va inne liite på datan 

Herrå PUss Elin

Av Elin Petterssson - 7 april 2012 18:38

Hejsan svejsan!!!!!!

Idag så e det jue påskafton så jag var och firade påsk hos farmor och farfar :)

det var en jobbig resa hem jag en jobbig ressa dit tog tyyp två timmar fyra timmar i en bil på påskafton omg :o

liite bilder iaf 

min godis påse (farmor har inga ägg )

haha kaninen var as söööt :****

imorron ska jag hem till mormor så jag kanske hinner blogga på förmiddan men kmr sedan hem sennt på kvällen

Herrå Puss Elin     

Av Elin Petterssson - 6 april 2012 20:02

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jag målat mina naglar jag tyckte att de blev as snygga men aja en bild

nt så mkt påsk men varför nt???;)

imorrron kmr jag nt hinna blogga nått för jag ska till min farmor och farfaroch fira påsk såklart men jag kmr nt hiinna för vi åker tidigt och kmr hem sent men håppas iaf att ni får en bra påsk afton då :**

aja nu ska jag nog sätta mej med en chips skål i soffan och kolla tv vad veet jag inte men nått tyyp :)

Herrå Puss Elin :**** 


Ovido - Quiz & Flashcards