elinpettersson

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin Petterssson - 25 juni 2012 14:04

GAmmal video inlägg jag  visa förut men min efterblivna kompis visste inte hur hon skulle kollla på den

Av Elin Petterssson - 25 juni 2012 13:57

Hejsan svejsan!!!!!!

Idag så har det tyyp spöregnat hela dan 

så jag har heller inte kunnat göra nått spc 

jag har tyyp bara varit inne på datan och ätit mat 

sååå tråkigt :(

men jag försöker hitta nån ny sida där man kan göra headers jag vet en men jag vet inte vad den heter......... (nån annan som har en kommerntera??)

aa ska väll kolla runt lite på bloggen nu 

eller är det nån som vill lite social så säg till?!?!?

Herrå Puss Elin:*******************'''

 

Först bilden på bloggen snygg va??

 

Normal bild iaf ;)

Av Elin Petterssson - 25 juni 2012 09:43

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så har ajg vaknat för tyyp en timme sen :)

men jag vaknade av att telefonen ringe så jag kunde ha sovit längre :(

men idag tror jag inte att det händer nått spc antingen ska jag bara va hemma el så ska jag va med en kompis annars kanske jag ska åka med mamma och shoppa oom inte det vet jag inte vad jag ska göra

Herrå Puss Elin:******************

Av Elin Petterssson - 24 juni 2012 20:09

Hejsan svejsan!!!!!!!!!

Nuså har jag kommit hem från kusinerna :)

det var inte sista gången jag träffade sidd :)

för vi ska åka och shoppa me dem på tisdag 

men just nu så ska jaga bara äta och kollaa italien- england 

jag kan tyvärr inte lägga ut nå bilder från idag för kameran doog :(

och mej blir det nog inegn bild på för jag ser jätte förkyld ut :(

Herrå Puss Elin:***************************

Av Elin Petterssson - 24 juni 2012 09:21

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jag precis ätit frukost :)

och nu så kollar jag på sommarlov av nån anledning (det var den kanalen när jag satte på TV och nu orkar jag inte byta för kontrollen ligger tio meter ifrån mig)

senare idag så ska jag åka till min kusin :)

och så kommer det bli en kusin  var igen  :)

för det e samma kusiner som e där men det är nog oxå lite släkt på hennes mammas sida för vi är bara på hennes pappas sida (min morbror )

aja det är väll de jag ska göra idag 

Herrå Puss Elin:***************

 

Av Elin Petterssson - 23 juni 2012 16:47

Hejsan svejsan!!!!!!!

Har inte orkat blogga tidigare idag 

inget har hänt bara vanlig da

tyyp vakna och sedan bara sitta vid datan el kolla på tv 

aja har inget mer att berätta nu 

Herrå PUss Elin :**********************

Av Elin Petterssson - 22 juni 2012 12:45

Hejsan svejsan!!!!!!

Idag så e det midsommarafton :)

och vi ska snart dra till en mmidsommar stång och dansa 

jag vet inte om sidd har varit med men jag tror han va här förra året oxå annars blir det vääl vytt men jag vet att han har varit med men då dansade han inte då kollade han bara:**

men snart så ska vi dra 

aja Herrå Puss Elin:*********************

 

Some people hate their lives, But  I live my life :***

Av Elin Petterssson - 21 juni 2012 21:50

Hejsan svejsan!!!!!!!

Jag kom hem för länge sen men jag har inte orkat blogga 

jag glömde förästen säga att jag var hos NADIA :9

vi hade as kul bada lite spela monopol förut har jag hatat det men det e ändå ganska kul när men spelar det med rätt personer ;)

aja vi har iaf spelat lite XBOX oxå :)

men nu kollar jag på Portugal- Tjekien jag vet inte hur men stavar men iaf

imorron så e det ju midsommar fuunn!!!! :)

då ska vi va hoss oss så alla min tre små kusiner e här guud va jobbigt den älsta är tyyp tre år men ska fylla fyra jag fattar inte hur hon kan  ha så mkt energi :O

och den mellersta han e två och ska fyla tre men han e såå skön hans pappa pratar spanska med honom och har mamma pratar svenska med honom och så bor de ju i USA så på dagis pratar han ju engelska

och min moster har sagt att om de sitter och äter och hon säger nått på svenska till honom så kan har översätta det till hans pappa på spanska såååååå duktig tre språk och två år!!!!!! :O

den yngsta e ett och har precis fyllt ett men han har oxå lårt sig gå så det blir nog envarsin till min Frida och Vilma för jag tror nog dock inte att alla vill va på samma ställe men det får väll gå :)

aja nu tycker jag faktiskt att jag skrivit tillräckligt :)

Herrå Puss Elin:***************

 

Ovido - Quiz & Flashcards