elinpettersson

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin Petterssson - 9 juni 2012 20:15

Hejsan svejsan!!!!!!

Idag så har jag varit i Uppsala på UNT cup

herregud vad jobbigt :(

just nu e man as trött 

men nu hoppas ajg inte att jag behöver göra nått mer idag

ska nog bara chilla framför TV :)

aja bloggar nog mer imorron

Herrå Puss Elin :********

ps. det blir ingen bild föör jag ser skit trött ut :)

Av Elin Petterssson - 8 juni 2012 19:19

Hejsan svejsan!!!!!!!

Idag så belv det ingeting för min mamma kunde inte skjutsa till arosfortet

och sedan så orkade ingen av oss ta bussen till badet så jag sov istället :D haha

sedan så har jag inte gjort nått spc bara surfat runt lite på internet :)

men nu ska jag skriva in receptet på kakan jag gjorde idag  för alla gillade den så jag ska lägga in den på fb 

Herrå Puss Elin:****

   Gammal bild jag hittade på min syrras blogg :)

(jag i lila och Frida i rosa)

Av Elin Petterssson - 8 juni 2012 13:37

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Nu  så e jag hemma från skolan ganska kort da :)

men snart kanske jag och nåra till åker till arosfortet men jag vet inte on jag vill hänga med för det e as skönt ute så jag kankse ska med nåra andra och bada om vi kan :)

men nu sitter jag bara och njuter av av livet :D

Herrå Puss Ein :************************

 

Av Elin Petterssson - 8 juni 2012 07:58

Hejsan svejsan!!!!!

Igår hann jag inte blogga för efter skolan behövde jag baka till idsag och sedan skulle jag på träning:)

sedan skulle jag ducha, äta och så orkade jag inte sätta på datan :(

men igår så hade jag ju sovmorgon jätte skönt :)

idag har jag oxå sovmorgon till 09.30 :D

hehe vi kmr bara va i skolan i tre och en halv timme guuuuuuud va skönt

men just nu sitter jag kollar lite TV 

aja nu orkar jag inte skriva mer

Herrå Puss Elin:************

Av Elin Petterssson - 6 juni 2012 20:34

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så ska jag lägga upp bilderna som jag tyyp lovat att jag ska lägga upp hehe :)

men jag kan ju berätta att matchen gick ju sådär lite taskig domare så det blev lite problem för oss :(

men nu ska jag lägga upp bilderna 

först några bilder från igår

  Råsunda inte lika mäktig som camp nou men nånting :)

Biljetten ganska snygg blå gul liksom :)

      Lite bilder från matchen 

  Efter matchen :)

Zlatan efter matchen då han typ skulle prata i TV

Nu kommer bilder från idag :

 

ute badet där vi bva mest

    Linnea åt hot snack, pepsi och calippo shots. Nadia åt hot snack och pepsi och lilla lag är en chokladboll och as goda rämmar

Rolig bild på Nadia   

       Fick ingen fin bild på mig så det blev grimars ;)

Nadia fick smacka av Linnea men ni ser ju var det mesta hamnade :**  

aja nu orkar jag inte srkiva mer :(

men imorron har vi sovmorgon till 09.45 så då ska jag sova länge :)))))

Herrå Puss Elin :***

Av Elin Petterssson - 6 juni 2012 15:40

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så e jag hemma från badet :)

men snart ska jag på match 

men jag kan lägga upp bilderna jag tagit idag och igår när jag kommer hem sen ikväll :)

men nu måste jag jalla mig fö jag ska snart åka 

men det spö regnar :(

Herrå Puss Elin :********

Om du pratar bakom min rygg menas det jag alltid att jag är längre fram än dig

Av Elin Petterssson - 6 juni 2012 09:09

Hejsan svejsan!!!!!!

Igår så kom jag hem ganska sent för jag kom inte hem förrän elva

och då var jag såå trött att jag inte hann blogga :(

men jag kan jue berätta lite vad som hände 

vi åkte ju med buss från skolan vi två så jag missade de två sista lektionerna

men sedan så satt vi i bussen i typ en och en halv timme

sedan så var vi i ett köpcentrum i två timmar jag tror det var i solna jag bor inte i stockholm så jag e inte så bra på sånt

men sedan gick vi till arenan det var ganska stort men om jag inte hade varit i camp nou nån vecka tidigare så var det ju inte lika mäktigt camp nou är ju mkt större

men det var en rolig match ganska spänande oxå ni som inte såg matchen på tv kan jag berätta att det blev 2-1 till Sverige efter Zlatans mål på straff

men nu så orkar jag inte lägga upp bilder så det får bli senare idag

Herrå Puss Elin :************************

Av Elin Petterssson - 4 juni 2012 15:02

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Nu så e jag hemma från skolan igen ;)

Det hände iget spc

Men snart ska jag på träning fast det är inte förr än sju :)

nu orkar jag inte skriva mer

Herrå Puss Elin :***************************************

 

Ovido - Quiz & Flashcards