elinpettersson

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin Petterssson - 16 juni 2012 21:22

Hejsan svejsan!!!!!

Just nu sitter man och kollar på Polen- Tjekien :)

Man får ju börja heja på ett annat land nu efter sveriges fiasko :(

men men....

på måndag kmr min moster och min kusin hit 

lite tidigt kanske men dom bor igentligen i USA

så jag borde få vara uppskruvad :)

hahahahahaha..

aja nu ska jag kolla på mtchen 

Herrå Puss Elin:*******************

 

Av Elin Petterssson - 16 juni 2012 17:32

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jag precis kmmit hem från bion :)

vi kollade på LOL as bra :)

haha

aja nu ska jag faktiskt inte göra nått spc 

Herrå Puss Elin:**********************

Everybody has bad days :(  

Av Elin Petterssson - 16 juni 2012 09:52

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så har jag vaknat och har precis ätit frukost :)

igr var det en rolig kväll med mkt fart så man var ganska trött 

men det som inte var så roligt var att Sverige förlorade mot England 

total fiasko asså :O

men ändå idag händer det nog inget spc 

Herrå Puss Elin:*************


Av Elin Petterssson - 15 juni 2012 17:16

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så har jag kommit hem från stan 

jag har varit och köpt lite saker till mig och saker till roro

snart  ska jag på hennes party :D

men först mste jag byta om 

Herrå Puss Elin :*********************

Av Elin Petterssson - 15 juni 2012 13:50

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så ska jag och min syrra äta

vi ska äta pizza :D

såå gött 

aja nu ska vi äta 

Herrå Puss Elin:**************

Av Elin Petterssson - 15 juni 2012 10:50

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Nu så har jag kommit hem från skolavslutningen :)

såå nu har jag ett låååååååångt sommarlov framför mig 

men jag tycker ändå att det e lite tråkigt att vi slutat för helt ärligt så ar vi en jätte bra klass som jag nog ändå kmr sackna som f*n 

Loooovveee UUUUUUUUUUUU 63a!!!! :*************

aja nu ska jag bara chilla lite sedan kanske jag ska åka till mormor föör jag kanske ska va barvakt åt mina söta såm kusiner

sedan ska jag oxå på Roros paryt ikväll :D

Herrå Puss Elin :*********
   

Av Elin Petterssson - 14 juni 2012 21:12

Hejsan svejsan!!!!!!!

Idag så har jag inte hunnit bloggat så mkt för jag har inte orkat 

och efter att jag kom hem från skolan var jag jätte trött för vi var på klass utflykt det vat jätte kul vi badade, spela volly boll, fotboll och va en jätte rolig lekpark el det var ingen lekpark men tyyp :)

men en till anledning till att jag inte har bloggat är för att det är en lite grej som har hänt som jag inte vill ta upp i bloggen men men......

jag har oxå spelat mtach 

det blev en förlust eftersom att vi inte orkade efter alla matcher och cuper vi varit me i


imorron så e det ju skolavslutning :D

såååååååå grymt taggaddddd

aja nu ska jag kolla lite fotboll 

Herrå Puss Elin:*****


Av Elin Petterssson - 14 juni 2012 07:48

Hejsan svejsan!!!!!!

Idag så har jag sovmorgon till 10.00

så skönt :D haha

jag har typ nyss vaknat 

(jag gick upp tidigt eftersom att jag vill va inne på datan ett tag :)

aja om en timme ska jga nog äta nått men innan dess ska jag bara sitta här i soffan med min lilla data som ibland kan va lite cp men jag gillar den ändå!!! love U!!

Herrå Puss Elin:***********

Ovido - Quiz & Flashcards