elinpettersson

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin Petterssson - 21 juni 2012 11:30

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Idag så har jag ingen aning om vad jag ska göra kanske åka till mormor eftersom att det belv ändrat så vi åkte inte dit igår 

annars ska jag kanske va me nåån el så kanske jag och Frida ska göra nått kul

men det blir alltid nått knäppt när vi gör nått igår skämde vi iaf ut oss tyyp 10000 gånger

Hehe!!! :)

men aa vi får se vad jag gör men helst vill jag nog bada typ ;)

Herrå Puss Elin :*******************

 without you I'm nothing

Av Elin Petterssson - 20 juni 2012 19:06

Hejsan svejsan!!!!!!

Just nu så e jag as trött på allt 

så jag vil bara att dan ska ta slut men aa

det tar ju en stund :(

Herrå Puss Elin:*******************

 

Av Elin Petterssson - 20 juni 2012 12:18

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Jag har inte orkat blogga igår el nått idag 

för jag e arg soom F*****************A på en del personer!!!!!!!!!!!!

(NI HAR FÖRSTÖRT HEEELA MITT LIV NU)

aa som ni kanskge försått så e jag inte spc glad men jag hoppas att det ska gå över lite när jag ska till mormor och träffa min kusin från USA :***

Herrå Puss Elin :****************

Av Elin Petterssson - 18 juni 2012 22:04

Hejsan svejsan!!!!!

Hann blogga igen idag iaf då :)

Idag så har det ju hänt mkt kan inte berätta allt men jag kan ju saäga att det var en rolig da :)

imorron kanske jag bara kommer hinna blgga på kvällen för då ska jag till farmor kan nu tyvärr inte säga farfar oxå :( :( :( :( :( :( :( :(

aa ja iaf så ska jag snart sova för jag ska upp ganska tidigt  imorron 

Herrå Puss Elin:*************

Av Elin Petterssson - 18 juni 2012 08:24

Hejsan svejsan!!!!!!!!!!

Idag så e det första dagen på sommarlovet för förut var det ju bara helg ch då e man ledig iaf men idag så e det ju vardag......

idag el snart ska jag till min kolmpia sara och för första gången så ska jag cykla till henne :)

för mamma ch pappa jobbar men det får bli cykel tur dit ist för till skolan :) "gilla"

men just nu så ska jag bara chilla framör datron och sedan ska jag dra :)

men jag kommer kanske inte hinna blogga mer för tyyp kl tre så ska jag ta hem min lilla syster och som tur är behöver jag inte köra nån mväg för att hämta henne när jag e på väg hem från Sara men aja lite efter tre kommer min kusin, min moster, hennes kille och två andra som på nått sätt e släkt med mamma :S

och sedan så har jag match 

så då kmr jag hem sent och då tror jag inte att ajg orkar blogga :(

aja ha det så braa

Herrå Puss Ellin:****************

 

Av Elin Petterssson - 17 juni 2012 20:11

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jag tyyp precis kommpit hem från mormor

men jag har xå hunnit måla mina naglar men magnet grej som vi fick vi fick oxå en nagel penna sm man kan måla detaljer me sedan fick vi oxå nån grej till håret

allt är då från USA eftersm att min moster bor där 

men man kan faktiskt hitta sån där magnet grej här i Sverige :D

aja nu ska jag bara chilla och äta lite det e ju match ikväll oxå ;) hehe 

Herrå Puss Elin:**************

Manet naglarna :D  


Av Elin Petterssson - 17 juni 2012 12:40

Hejsan svejsan!!!!!!!

Jag hade iget att göra så vad gör man då

hahaha :)

just nu kollar jag på Vi på saltkråkan

det är nog roligare nu än vad jag tyckte då :)

sååå skönt

aja nu orkar jag inte skriva mer för jag e uppskruvad

för idag kmr min kusin till mormor en da tidigare ännu roligare 

men det finns ändå en annan sak sm e as tråkigt

men det vill jag inte snack om

Herrå Puss Elin:************

 

Av Elin Petterssson - 17 juni 2012 10:04

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så har jag precis ätit frukost

jag har igentligen inget spc att skriva men 

ja just nu är ju inte mitt liv så bra för det sm har hänt :(

ja ja.... idag så händer det inget spc tror jag men det kan ju bli sm igår att det bara häder nått sm det tyyp alltid gör

aja nu orkar jag inte skriva mer

Herrå Puss Elin:******************

 

Ovido - Quiz & Flashcards