elinpettersson

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin Petterssson - 13 juni 2012 18:56

Hejsan svejsan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu sitter jag o kollar tv det e typ portugal och danmark :)

fast nu e det reklam

imorron kmr det att bli en as bra da för då så börjar vi kl 10.00 omg :)

då e det blidspel frn året asså i skolan 

sedan ska vi iväg me klassen vi kommer typ åka till ett ställe där vi kan spela fotboll kub och bada vi ska oxå köpa me oss pizza såå chill :)

senare på kvällen ska jag spela match me BÄSTA tejjorna :)

aja nu börjar matchen igen 

Herrå Puss Elin:********

 

Av Elin Petterssson - 13 juni 2012 12:21

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så har jag kommit hem för typ en timme sen :)

jag behövde bara gå 7,8 km sedan kunde jag gå hem  :))

just nu så steker jag och Fridas plättar (jag orkar inte göra pankakor för jag va såå lat idag )haha

aja nu kanske jag mste hjälpa Frida :)

Herrå Puss Elin :*************

 

Av Elin Petterssson - 12 juni 2012 21:12

Hejsan svejsan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu så e jag hemma från träningen :)

det var ganska jobbit men iaf 

just nu så sitter jag o kolla fotboll (det kan ALDRIG bil föör mkt fotboll )

aja imorron blir det en skön dag för då börjar vi halv nio

och sedan kl nio så ska vi Springa/joigga/gå 7,8 km

och sedan slutar vi så jag kanske slutar 10 halv elva :D

nu ska jag kolla på matchen 

Herrå Puss Elin :************

 

Av Elin Petterssson - 12 juni 2012 14:57

Hejsan svejsan!!!!

Nu så har jag kommit hem från skolan :)

det hände inget spc vi avslutade bara OS :)

men nu kmr det inte att hända bara träning :)

aja nu ska jag kolla på tv

Herrå Puss Elin:*****************

Kunde inte ta en fin bild :D 

Av Elin Petterssson - 12 juni 2012 08:32

Hejsan svejsan!!!!!!

Igår var det en rolig dag :)

fast inte om man räknar men matchen såklart det blev ju 2-1 till Ukraina för er som inte vet.....

men idag så har jag sovmorgoon så jag ska dra till skolan om 35 min tyyp vi börjar om en timme såå chill :)

aja bloggar nog mer när jag kmr hem 

Herrå Puss Elin:***********


Av Elin Petterssson - 11 juni 2012 18:22

Hejsan svejsan!!!!!!!!!!!

Detta är mitt 200 inlägg :)

men jag har ju nu oxå sagt att jag ska skriva vad som händer nu ikväll

Jag ska då åka till en i mitt lags pappas jobb där ska vi kolla på Sverige- Ukraina på storbildsskär el tv el vad det nu heter haha

men vi ska oxå kolla på bilder som vi tog i Barca

jag kmr se helt muppad ut på de bilder jag e me på!!!!!!!

men vi ska ju såklart göra det här med laget det glömde jag att säga

aja snart ska jag nog börja fixa mig lite 

Herrå Puss Elin:**********

Av Elin Petterssson - 11 juni 2012 13:41

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så ejag hemma från skolan  :)

idag så har vi haft några lektioner det kmr vi inte ha på hela veckan 

idag så hade ju vi OS det kmr vi ha imorron oxå 

OS var väll helt okej inte så jätte kul

men just nu ska jag inte göra nått spc 

fast ikväll hender det grejer :)

Herrå Puss ELin :******

Av Elin Petterssson - 10 juni 2012 20:33

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Idag så har jag varit lite trött på morgonen och förmiddagen 

men sedan orkade jag inte vara trött nå mer ;)

idag så har jag oxå ätit årets första...........

Vattenmelon :)

 

Jag har aldrig sett en mönstrade vattenmelon, men så här blev det när man åt den

En annan såg nästan ut som ett hjärta :D

Men jag har jue inte bara ätit vattenmelon idag

jag har oxå varit hos Nadia vi har typ varit ute lite och kollat på Spanien- Italien :)

men nu ska jag snart gå och lägga mig men jag ska oxå kolla lite på Irland- Kroatien :)

Men jag kan ju tala om att imorron blir det en tråkig dag för då ska vi ha OS i skoaln och jag vet inte vad vi ska göra bara att vi ska ha lite OS grenar och en fotbolls match

men det e ju alltid något ;)

aja nu orkar jag inte skriva mer

Herrå Puss Elin:*******************

 

Ovido - Quiz & Flashcards