elinpettersson

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin Petterssson - 3 juni 2012 20:34

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så har jag kommit hem från Nadia :)

vi har tyyp varit ute när det inte rgnade och inne när det regnade det var ganska kul

vi började med att va inne sedan gick vi ut och sedan gick vi inte och tillslut kunde vi gå ut igen men sedan skulle  jag hem 

jag har precis kommit ut från duchen (så det blir ingen bild)
men nu ska jag kolla på finalen av Mästarnas Mästare  jag menar om nästen alla i familjen sitter och kollar på det kan jue inte jag va dissad ;)

aja imorron händer det inget spc va jag vet bara skolan tyyp 
Herrå Puss Elin :****

ps. har ni inte kollat på videon göööööööööööööör det nuuuuuuuuuuu !!!!!!!!!!!!!

Av Elin Petterssson - 3 juni 2012 12:36

Hejsan svejsan!!!!!!

 asså ni måste bara kolla på det här video klippet han e såååååååååååååå skön

seriös jag kan inte sluta titta på de

ni mååååååååååååååste kolla 

Heerå Puss Elin :***


http://www.youtube.com/watch?v=Ugv-whoCVxk

asså jag fåår damp det funkar ju inte kopiera ist orkar inte mer

Av Elin Petterssson - 3 juni 2012 12:13

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så har jag nyss kommit hem 

jag har varit och kolla när min lilla syster spelar fotboll

det är ganska underhållande för det e som en bi svärm

alla efter bollen ;) haha

aja nu ska jag väll inte gö nått spc tyyp äta och sen kanske jag ska va me nån 

Herrå Puss Elin:**********

 

Av Elin Petterssson - 2 juni 2012 20:00

Hejsan svejsan!!!!!!!!!!

Nu så är det en trååkig lördags kväll 

iget att göra :(

inga sms föör att alla penga tog slut i Baca :(

(får tyyp 300 kr i månaden så nu är det ju bara att vänta men pappa sa att han kunde hjöra saldo nu och säka det sen)

men just nu orkar jag inte 

men jag ska nog kolla TV med familjen 

hoppas att det finns något man kan kolla på 

Herrå Puss ELIN :*****
 

OMG

Av Elin Petterssson - 2 juni 2012 13:26

Hejsan svejsan!!!!!!

Har nyss ätit men inget blir jue bättre med SVENSKA :o jordgubbar till efter rätt

 

såå gott   :)






snart så ska jag börja baka cupcakes (av nån konstig anledning )  

aja nu orkar jag inte skriva meer :(

Herrå Puss Elin:*****

laget med våra två pokaler en föör att vi kom fyra och en för att vi spelade bäst fairplay                                












Av Elin Petterssson - 2 juni 2012 08:43

Hejsan svejsan!!!!!!!

Igår så hann ajg inte blogga mer 

föör jag kom hem ganska sent och då orkade jag inte

så jag tyyp gjorde ingenting då bara 

men nu så har jag tyyp nyss vaknat och jag älskar att vakna vid datan för man e jue inte riktigt vaken precis när man vakant

aja nog pratat om det 

idag händer det inget spc :)

men jag ska nog kolla när kompisarna spelar idag   

men jag vet inte 

aja nu orkar jag inte skriva mer 

Herrå Puss Elin:***


Av Elin Petterssson - 1 juni 2012 14:00

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jag kommit hem från skolan 

det var en ganska sköön dag så där likosm ingent spc lite filma och snacks och idrott och massaa snck det var min dag inget jobba 

Svenskan: kollade på film med snack

Engelskan: Läraren kom försent så hann inte mer än att bara sitta och snacka 20 min 

Idrott: Badminton jätte kuuligt :)

Mentorstid: Inget vi slutade :))))))))

aja snart ska jag till stan och köpa en present till lilla sööta linnea :)

vi får se om jag hinner blogga mer men kanske innan och efter linneas party men det är inte säkert att jag hinner innan

Herrå Puss ELIN:****


Ovido - Quiz & Flashcards