elinpettersson

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin Petterssson - 28 juli 2012 15:00

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Här kommer del 2 från Gotland tidinställt :)

         

Bilder från ring muren 

sista bilden är från en port som var as bigg jag e tyyp 1.57 och porten e ju 100 m längre nej men tänk er att jag en en och en halv meter 

                 

Vi var upp i en fyyr :)

   

Hoburgsgubben som oxå ser ut soom en..

  

Angry bird fast på annat håll  :D

     

En stand vi var på vi var på massa och lite ego bilder avslutar vi med från min kamerna 

imorron el ikväll kmr bilder från Fridas kamera el mammas

Herrå Puss Elin :***************


Av Elin Petterssson - 28 juli 2012 08:56

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från Gotland :)

det kmr bli nåra delar för jag tänkte ta bilder från min kamera, Fridas och mammas men här kommer nåra från min för jag har inte laddat upp bilderna fråån mammas och fridas 

jag tar tvyärr inte bilderna i nån spc ordning jag tar bara de i ordning :)

         

Lite bilde från ring muren 

 

As cool grej i badrummet :)

               

Lummerlunda grottan läskig men ändå cool

   

Rauken jungfrun :)

   

Ring muren och nån kyrka 

det kommer en till del idag men den kommer vara tidinställd 

Herrå Puss Elin :**********************

Av Elin Petterssson - 27 juli 2012 21:46

Hejsan svejsan!!!!

Ska bara göra ett snabbt inlägg nu då 

sista för idag ;)

men ska iaf kolla OS invigning nu och sedan ja gör väll nåt 

hur länge håller OS invingningen på ???????

aja får se ska va med Sar imorron 

Herrå Puss Elin :*******************

Av Elin Petterssson - 27 juli 2012 16:26

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så e jag hemma igen 

det känns jätte skönt :)

har tagit as många bilder men jag orkar inte lägga upp dem nu så det bilr väll imorron el ikväll :)

men e iaf hemma nu :DD

Herrå Puss Elin :****************

Av Elin Petterssson - 27 juli 2012 11:00

Hejsan svejsan!!!!!!

Just nu så skulle jag tro att jag e på båten hem 

men det här är ju ett tidinställt inlägg så jag vet inte men aja kommer iaf hem såsmåning om idag

     

Av Elin Petterssson - 26 juli 2012 14:30

Hejsan svejsan!!!

Andra tidinställda inlägget på denna resa :)

kommer föhoppnings vis ett till imorron om allt e som jag planerat :)

         

Saknar dig till 1000 Hodiiii :****

Av Elin Petterssson - 24 juli 2012 13:00

Hejsan svejsan!!!!!

Tidinställt inlägg men iaf 

e framme nu på Gotland :)

 

Kommer hem fredag eftermidda :))

Av Elin Petterssson - 23 juli 2012 21:16

Hejsan svejsan!!!!!!

Snart så tror jagg att jag ska gå och lägga mig

för jag ska upp as tidigt imorron tyyp halv sex och jag mst få sova annars blir det inte roligt för mig imorron för då ska jag åka båt och bil i fem timmar :(

och jag kan inte sova i bilar så ja jag mst sova nu men det kanske inte blir förrän nåa timmar för aa hittar på massa andra saker ajg ska göra men iaf ska försöka komma i säng innan halv elva iaf :)

Herrå Puss Elin :****************

Ovido - Quiz & Flashcards