elinpettersson

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin Petterssson - 23 juli 2012 14:13

Hejsan svejsan!!!!

Imorgon så kommer jag åka till Gotland så om det dyker upp nått inlägg

imorgon el så e det tidinställda inlägg

men på fredag kväll kommer  jag hem tror jag men jag vet inte onm jag kommer hem på dan elller på kvällen 

men jag kommer iaf komma hem med kameran full av bilder ;)

aja ska packa nu 

Herrå Puss Elin :*****************

Av Elin Petterssson - 23 juli 2012 10:43

Hejsan svejsan!!!!!

Tittade lite på mammas kamera och då hittade jag lite fler bilder från igår :)

så ja här kmr de :)

           

Sista bilder asså så grym <33

 

Haha lite rolig bild :)

 

OMG blev as glad när jag såg den här bilden :DDDDD :******

 

Hehe bild från när vi var ute och fota förut :)

aja nu mst jag fixa mig lite

Herrå Puss Elin  :******************

Av Elin Petterssson - 23 juli 2012 08:51

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Nu så har jag precis vaknat 

jag e as trött men ändå jag orkar inte gå och lägga mig så lat som jag e :DDhaha

så en as rolig bild idag på Mollys blogg började nästan as grava

http://blogg.veckorevyn.com/mollysanden/


Jag vet kasnke inte hur roligt ni kmr ta det för min humor e ju lite werd :DD

aja nu orkar jag inte skriva mer

kasnke kollar en film på datan el TV nu annaars blir det inte så mkt mer 

inget spc idag heller

Herrå Puss Elin :*****************

Av Elin Petterssson - 22 juli 2012 20:54

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jag kommit hem från parken ZOO :DD

det har varit en as rolig da med mkt djur sång och foton :) hahha (när jag skulle ladda upp bilderna på datan som Frida tagit med min kamera var det mer än 200 foton )

de flesta var på Molly men oxå mkt på djur :)

aja här kmr de flesta av dem 

                           

Lite bilder på djur och nu kmr nåra på Molly

                     

Fick atograf :DDD och hon så att mitt nagellack var snyggt xp :)

 

Fick ingen bild med Molly så jag tog en med Mimmi :DD e man smart så e man ;)

 

Vann detta i parken :) alldeles sjäv :))

aja nu orkar jag ine blogga mer 

Herrå Puss Elin :*******************

 

Av Elin Petterssson - 21 juli 2012 19:15

Hejsan svejsan!!!!!

Nadia hördee aldrig av sig så jag gick ist ut och sprang :)

det var ganska skönt och vädret var perfekt :DDDDD

imorron kanske jag inte hinner blogga så mkt för då ska vi till parken zoo :)

dels för att se Molly Sanden uppträda men oxå för nån rolig grej för vi har int planerat nått för detta sommarlov :)

men aja nu ska jag väll äta nått 

Herrå Puss Elin :*******************

Av Elin Petterssson - 21 juli 2012 16:51

Hejsan svejsan!!!!

Nu så står bullarna i ugen och jag väntar på att Nadia ska komma hem för vi kanske skulle va men vi får see...

men jag väntar oxå på ett annat samtal som jag int riktigt vill prata om men iaf :)

fint väder är det oxå :) hehe

aja det e bara att ha tålamod ;)

Herrå Puss Elin :***************

Av Elin Petterssson - 21 juli 2012 15:02

Hejsan svejsan!!!!

 just nu så bakar jag bullar :)

men aa det brukar inte gå så bra när jajg bakar bullar men bilder kmr ;)

Herrå Puss Elin :********'

Av Elin Petterssson - 21 juli 2012 10:13

Hejsan svejsan!!!!

Nu så ska jag, Frida och Vilma spela sims 3 kvällsnöje :)

mamma och pappa e inte hemma och då e det bara att pasa på  ;)

aja senare idag så får vi se vad som händer :)

Herrå Puss Elin :*************

   

Ovido - Quiz & Flashcards