elinpettersson

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin Petterssson - 15 juli 2012 17:02

Hejsan svejsan!!!!

Nu så har ja kommit hem för jag har varit och spelat badminton med ett proffs :)

nej men det va Sara och hon går i badminton så hon e proffs 

aja nu mst jag draa

Herrå Puss Elin :**********************

Av Elin Petterssson - 14 juli 2012 17:39

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så e jag hemma igen det har varit en jätte rolig da med laget iaf nåra i laget :)

vi har badat mest men oxå mkt fotbolls spelande och lite fika o glass mm

as skönt var det i poolen tyyp 25 grader :DDDDDDD hehe

 men nu så e jag hemma och as trött så nu ska jag bara slappa :)

Herrå Puss Elin :*********************

 

 

Av Elin Petterssson - 14 juli 2012 13:09

Hejsan svejsan!!!!
Hinner bara göra ett sanbb inlägg nu för jag ska på pollparty snart med laget :*

aja måste fixa och packa lite nu 

Herrå Puss Elin :*********************

Av Elin Petterssson - 13 juli 2012 15:26

Hejsan svejsan!!!!!

Hann tyvärr nt blogga igår för jag gjorde lite saker och sedan så åkta jag till Sara och sov där vi hade as roligt men nu e jag hemma igen :)

idag så e det fredag den 13 :O scary hehe

men jag ska nog inte göra nått spc 

Herrå Puss Elin :************************

Av Elin Petterssson - 11 juli 2012 22:00

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har typ precis kommit hem från farmor :)

jag har shoppat lite, spelat kort ätit mat och haft massa skoj :)

men nu så e jag hemma och ska nt göra nått spc

Herrå Puss Elin:**********************

Av Elin Petterssson - 10 juli 2012 15:36

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jag målat naglarna :)

jag blev as nöjd :)

  

ränderna har jag gjort med en svart nagel penna som min moster köpt i USA vet nt om den finns i Sveige :(

aja nu så ska jag ut och skjuta lite träna upp hörer foten tyyp :)

Herrå Puss Elin:*****************

Av Elin Petterssson - 10 juli 2012 10:42

Hejsan svejsan!!!!!!!!!!!

Nu så håller jag på att ladda upp sims på vår nya fasta data :)

typ först gången jag laddar upp sims på det här sättet för föst ska man ju ladda upp huvud gejer sedan kan man ju köpa föer skivor och då laddar man inte upp det på samma sätt

men snart e det klart så jag mst dra 

Herrå Puss Elin :**************

 

Jag och syrran min hehe 

jag och lilla syrran (vilma)

Av Elin Petterssson - 9 juli 2012 18:58

Hejsan svjsan!!!!!!

Nu så har jag kommit hem från löga :)

jag har mest bara solat men badade tyyp 20 min hehe

men jag har bilvit brunare :DDDDDDDDDDDDDD

såå nöjd 

men nu så ska jag snart äta och sedan vet jag inte vad jag ska göra 

Herrå Puss Elin :**************

Ovido - Quiz & Flashcards